Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, May 9, 2013

Di Sebalik Kegembiraan Terselit Khabar Duka

Setiap yang datang pastikan pergi..
Setiap yang pergi, ntah beli kan kembali..
crying
Aku telah kehilangan 2 idola yang aku sayangi aku sanjungi..
Tapi itulah lumrah dunia yang harus aku hadapi..
Yang hilang kan berganti.. tapi apakah sama dengan yang pergi?

Manchester United Champion 20 EPL this season..
D sebalik kegembiraan itu..rupa ada khabar sedey yang datang..
Sir Alex Ferguson retired as a boss at Manchester United
Tiada lagi aksi marahnya ketika pasukannya d dahului pasukan lawan
Tiada lagi aksi kunyahan chewing gum dapat d tatap d kala pasukannya berentap
Hilang sudah aksi cool or aksi happy nya d padang ketika pasukannya Goaall........

Sebak dan sedey plak... Sori.. ter emo plak N3 nie.. aku memang sebak dan sedey sangat...
Pengganti katanya David Moyes.. Bolehkah secemerlang SAF?
atau
Jose Mourinho? Bolehkah bertahan selama SAF 26 tahun?
:(
Bye bye Alex Ferguson...
Alex Ferguson will leave his role as Manchester United boss at the end of the season
TIME TO GO ... Alex Ferguson will leave his role as Manchester United boss at the end of the season

Serius..aku sangat sedey..2 idola yang aku kagumi dah takda kat ManU lagi.. 

Both dah takda kat ManU lagi.. CR7 please come back to ManU..
Photo: Thanks for everything, Boss.

38 trophies at United including 13 Leagues, 5 FA Cups, 4 League Cups and 2 Champions Leagues. Incredible! 
#thankyousiralex
Photo: 38 trophies at United including 13 Leagues, 5 FA Cups, 4 League Cups and 2 Champions Leagues. Incredible! 

#thankyousiralex

Gonna Miss You..

1 comment:

Mijoe said...

ha ha...sama la kita. Sedih dan sangat terkejut sebab tiba2 je dia announce nak retire.

nasib baik la jugak sempat tengok live game masa dia still manager; kebetulan pulak tu mmg gi tgk home game season terakhir SAF as manager...

David Moyes mmg pikul tugas yang sangat berat skrg ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels