Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, January 3, 2012

2012 - Tahun Naga

Tahun 2012..Tahun aku..Tahun Naga - ikut kalendar Cina...
Dalm budaya Cina, tahun naga adalah tahun yang paling d sukai dan d gemari untuk melahirkan anak... hat ni aku gugel..Wikipedia...tahun lain jangan marah aku plak ya...
Ni antara sifat positif yang ada pada kelahiran tahun naga..bangga je aku...
Mulia, menimbulkan rasa hormat, berkarisma, bersemangat, baik hati, ramah, berkuasa, yakin, berwarna-warni, good-hearted, forgivig, active, nice, fun, terus terang, ceria, spontan, suka berseronok, serba boleh, petah, suka bergaul, berdikari, mencintai kebebasan
Hat ni plak sifat negative...jangan percaya..tipu je nie..hahahaha..
Tidak berhati perut, mengerah, gopoh, cerewet, angkuh, dogmatik, bongkak, zalim, tidak bertoleransi, tamak, egotis, suka bercakap besar, panas baran, tidak mudah puas hati, ganas, agresif, cuai, tidak peka
Apa pun ini bukan lah kepercayaan aku..just suka2 je tempek kat blog...

Macam dah terlambat plak nak wish HAPPY NEW YEAR kan...Tapi nak wish gak la...
Aku takda Tab, BB or hp canggih manggih utk d bawa kehulu hilir pabila bercuti.. hehe...lambat pun lambat la.. janji wish gak kat blog aku nie..;)
Hope tahun ni dapat la tab or seangkatan dengannya nanti kan....
Tu dia...azam baru..nak rembat Tab..bleh gitu? :P Bukan tab mandi ya... :D

Emmmm apa ek senarai azam tahun baru? Azam tiap2 tahun..tapi tercapainya??? Lu pikir la sendiri...
2012 aku ingat nak jadi Perdana Menteri la..boleh tak? :)) tak pun nak jumpa Cristiano Ronaldo :P

2011 azam yang sudah tercapai..membuat lasik mata..not really azam la kan..cuma target...target lasik mata dah tercapai..so sekarang ni dan insyallah d tahun2 akan datang, mata aku sudah tak ber spec atau pun contact lens lagi.. sini sini dan sini 
Mata kena jaga, internet kena kurang, membaca d tempat yang terang2 je..supaya kerabunan tak kembali lagi..

2012..tak tahu la apa target aku...tunggu dah lihat je la nanti..cuma aku harap dapat perbaiki kekurangan diri.. menjadi hamba yang solehah... :)
Ohhh ada lagi satu..hat ni azam aku dari tahun 2003..yang masih belum tercapai lagi..tiap2 tahun azam ni mesti ada dalam list...tapi asyik carry forward je dari tahun ke tahun...tahun ni agak2 boleh tak??
Yeahhhhh...ini lah target paling sukar utk ku capai...
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:

:
:
:
:

:
:
:
:


:
:
:
:
Kurus....
Bila la aku boleh kurus cam zaman2 single mingle nie...ada sapa2 mau lemak or daging lebihan aku ni...?
rolling eyesrolling eyes

2 comments:

MulutPayau said...

selamat tahun baru.....samalah kita..nak kurussss....akak pun nak bagi lebihan lemak pada orng yg nak...ataupun kikis buat lilin..hheheehe

lyzaCR7 said...

Kak MP
hahahaha..klau bleh kan..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels