Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, October 31, 2011

Ohhh Manusia Yang kejam.... T_T

Tanya diri sendiri..layakkah anda menjadi manusia????
Sekiranya perangai anda sebegini...angry
Gambar diatas menunjukkan seekor ibu kucing yang tetap menjilat anaknya dan berharap anaknya kembali sembuh...menurut keluarga yang memelihara kucing terbiar itu, pada pagi itu apabila mereka terdengar tangisan tragis ibu kucing itu, mereka bergegas turun ke tingkat bawah dan menjumpai keempat-empat anak milik ibu kucing sesat tadi telah dianiaya/didera hingga mati dan diletakkan di depan ibu kucing tersebut..badan  anak-anak kucing itu dipenuhi kesan2 lubang peluru (xthu la peluru ape...peluru pistol xmunasabah lak) dan berlumuran darah. Leher salah seekor daripada anak kucing itu diikat tali dan dijerut,dadanya dibelah dan terkeluar jantung. manakala tiga lagi kepala anak kucing itu dipijak.
YA ALLAH!jika benar cerita ini, kenapa kejam sangat manusia yang menganiaya anak-anak kucing ini...lihatlah wajah ibu kucing tu...kesian kan...menjilat anak2nya mengharap mereka kembali sembuh dan bangun...sue dapat rasai macam mana perasaan makcik tucem2 tu....hiba..kehilangan anak2 dengan tragis...manusia yang buat mereka macam tu sangat jahat! benci!!!!

share entri ni kalau anda juga membantah & benci penderaan terhadap haiwan~

Credit to Suraya blog

 Aku ingatkan lepas kes PetKnode atau pun satu kes budak mental yang tendang n hentak kucen dengan payung d You Tube (alasan stress..bodoh..dah stress p la hentak kepala ko tu kat dinding bagi pecah) dulu tu takda lagi kes2 cenggini.. tapi sayangnya..selagi manusia bertuankan nafsu iblis..ini lah jadinya..tiada akan ada akhiran.... 
T__T

3 comments:

LydSunshine said...

Huuu... sedihnya... bila tgk airmuka mak kuceng tu... dpt bygkan betapa pilu perasaan dia. Tp nak balas dendam tak berdaya. Sabar ye mama kuceng... Allah akan balas mereka yg jahat.. Huhu.. Cedih... *sgt emo bila dgn kuceng.

lyza said...

kan....
sakit hati..sedey..sume ada... T__T

Suraya Faizal said...

hye iyza :)
thnks crdit to my blog...
saja jalan2 kat sini :)
jom singgah blog sue jgk...
http://surayaartis.blogspot.com/



;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels