Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, April 13, 2011

Ngantuknyaaaaaaaaaa...

Ngantuk gile....lambatnyaa nak balik rumah nak tido..... (:|
gara2 layan UEFA awal pagi tadi
mata aku dah tak larat nak buka..@-)
uwaaaaaaaaaaaaaa.....
:
:
:
:
tapi..
:
:
:
:

tapi...
:
:
:
:

tapi...

aku suka...
sebab...
MANU MENANGGGGGGG....
YEAYYYYYYYY....<:-p <:-p
walaupun belum jadi juara lagi kan...
kira ok la tu dapat tewaskan Chelc 2-1 (aggregat 3-1)
dendam terbalas sudah..kehkehkeh... \m/  \m/
Congrats MANU..teruskan kecemerlangan...
Malam ni layan Real plak..b-)
itupun klau CR d  turun.. :->
Jose Mourinho kol aku..perghhh..ayat tkleh blah...kehkehkeh...
baca kat paper la..:P
pemain utama d rehatkan utk perlawan LA Liga vs Barca hujung minggu nie..
klau CR tak turun awal pagi ni..
aku leh la tido..;)
TAPI..
walau macam mana sekalipun...
aku harap sangat..
MANU takkan jumpa REAL..kecuali CR tak d turunkan dalam perlawanan tu..
bleh gitu..:-?:-?
Sayang CR :x :">
kipas susah mati MANU >:d<
Andai ke2-2 ini bertemu...
jawapan paling baik..adalah tido atau tukar channel lain...
i-) i-) i-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels