Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, April 12, 2011

ManU FM

TQ to mek hana (hananah Mustafa) sebab tolong belikan FM ni utk aku...wahhh best gile siot dapat fm nie.. =d> cam dapat henbag baru..:D nopee..i tak gile henbag. [-( dah ada satu..pakai le sampai lusuh..agak2 
2 3 tahun guna handbag tu..baru le cari handbag lain..
My hasben pun tahu..dari beli handbag kan aku..baik la belikan laptop or Ipad or hp baru..untungkan my hasben..kehkeh...

Alang2 dah tempekkan FM kegemaran aku..ManU tu..jom..aku nak update sikit pasal team kesayangan aku nie...emmm EPL - rasanya dah boleh umum jadi juara kut.. >:) riak tak henggat..karang tersungkur baru tau.. :P
Malam ni perlawan kalah mati pusingan ke2 vs Chelsea..game pertama menang..tapi 1-0...mintak2 la awal pagi nanti menang gak 8->
Barcelona boleh berbangga menang pusingan pertama 5-1 dgn Shakhtar
Real pun horay horay menang pusingan pertama dengan Hotspurs 4-0
**If game ke2 dorang menang..so siap sedia la berjumpa sesama sendiri nanti..**
N sapa sangka Schalke berjaya menewaskan InterMilan (juara last season) 2-5
See..sume team menang besar kecuali ManU...huhuhuhu..moga2 malam ni menang besar n melangkah kepusingan seterusnya utk berjumpa dengan Schalke (if Schalke menang game ke2)

Tetiba je banyak idea if cerita ceriti pasal bola sepak nie..;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels