Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, November 24, 2010

Alaaaahaiii....

Aku bukan la peminat Real Madrid..aku hanya minat CRISTIANO RONALDO shj..n CASSILAS jua...tapi..tapi..tapi kan....Adussss..tepuk dahi aku....alahai laaa Alonso n Sergio Ramos..apsal la korang sengaja menempah..mengundang bala....ishhh...sib baik la jauh..klau la dekat..n kalau la dorang ni budak2..mau aku tarik telinga n rotan kat bontot tu...issshhh sengal tul la...kan dah tak pasal2 dapat kad merah...Jose Mourinho...kasik sedas dua skit kt dorang berdua nie...
Korang, Real Madrid dah lead 4 0 hokayyy....4 goal tanpa balasan...n masa permainan berbaki dalam bebrapa minit..apsal la korang melengah2kan amik free kick....alahai...sakit betul hati aku....nak sepak tak sepak..nak sepak pun tak sepak2 lagi...last2 dapat 2nd yellow card...korang yang kena sepak get out from padang...haaa amik ko...ishhh.. geram aku nie....
Xabi Alonso - Ajax 0 Real Madrid 4: match report
Alonso d tendang keluar...
Turn Sergio Ramos plak d halau keluar..
Tapi apa pun aku tetap happy...sebab my CRISTIANO RONALDO score twice game awal pagi tadi... yeayyy.......Best betul perfomance dia skg nie..kipidap CR...(^_^)
1st goal from CR and satu lagi hasil sepakan Penalty...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels