Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, August 23, 2011

Guna Tisu je Laaa....

Berjalan - jalan mencari pasal barang dan juga menjamu mata..
Tup tup dapat panggilan Che Tan (TANDAS lorr)...
Arrow ke toilet banyak..takda hal..tak sesat punya la...
So dah sampai..
Cek in..
Emmmm toilet yang sangat bersih dan harum...kira ok la compare dengan public toilet kat ??????
Cek in room no1..Baru nak buka apa yang patut n duduk..tengok tengok...
eh eh..mana paip ek??

Dah jadik cmni..camne air nak keluar...nak tekan kat mana kan...
Ooooo..mungkin guna sensor kut..
Then aku try..still takda air yang keluar..so kat mana ek sensor nya tu?
Cmne nak membasuh?
Main kesat mengesat je kut...huh...
Akhirnya aku flash lagi skali..guna air flash tu untuk bersuci...
Then aku ter pk..agaknya tandas ni je jenis untuk orang yang main kesat kesat je..guna tisu tanpa air..
So aku tengok tandas Ngankung cangkung plak...
Pun sama....
Apakah shopping complex ni d khaskan untuk orang2 yang membuang dan mengesat je... 
Tapi tak tahu la..zaman serba moden kencing berak tak perlu d basuh menggunakan air..just kesat2 pakai tisu je....mungkin aku sorang je yang masih mengamalkan bersuci menggunakan air kan...
Lu pikir la sendiri...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels