Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, August 15, 2011

Aku Yang Curang T_T

Maaf kan aku sayang...aku curang padamu..buka niat ku sebegitu..tapi keadaan memaksa.
Aku kalah dalam mainan perasaan...kalah dalam gelodak d jiwa...
Aku kalah dek pandangan mata...hanya pertama kali melihat..aku telah jatuh hati...
Sekiranya kau tahu hatiku,sekiranya kau selami ke dasar jiwaku...kau kan tahu betapa selama ini,selama kau ku kenali..aku tak pernah curang kepadamu...tidak sesekali..tapi tidak untuk kali ini..
Aku gagal..gagal menahan untuk terus setia bersama mu..
Maafkan aku..
Tapi percaya la..memang bukan niat ku langsung untuk membuang dirimu dari hatiku...kau tetap d hatiku dulu, kini dan selamanya..
Cuma hati ini telah ku berikan pada yang lain..walaupun tak sehebat cinta ku pada mu..
Maafkan aku sayang..
Walaupun perasaan bersalah sentiasa mengekori aku sejak aku curang padamu...tapi aku tak terdaya menolaknya..aku hanya insan biasa..yang lemah pada tuntutan nafsu..
Maafkan aku...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Duhai Big Mac
Kini aku telah berpaling pada 
Tak menahan aku menengoknya...
and memang mabeles okeh...
Pasni aku mesti konpius nak makan apa kt McD.. :D
Abang..ayang nak 2-2 burger ni boleh? ;;)
Bakal menambah kalori dalam badan.. ;))



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels