Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, July 15, 2011

Liverpool sombong - Seisi Training

Liverpool  arrogant....wahhhh can i write like this? anyone will be mad with me?
Pe ke hal plak aku tulis english SY (salih Yakub) nie..:P
Tapi memang sombong pun player Liverpool nie..punya lah ramai peminat dorang ni tunggu dorang masa bas dorang berlalu pergi..punya lah melambai2 dorang yang kat dalam bas nie..tapi haram..sorang pun tak membalas..tengok pun tak...cuma J.Cole je la melambai SIKIT...yang lelain...emmmmm kalau dah tak tengok.. tentulah takda lambaian kan...
Masa kat stadium plak..orang memang gile ramai...tapi tak la seramai orang yang nak g tengok game kan..
Aku plak dapat tempat yang rasa2nya macam strategik la kan...pada pandangan aku la kan sebab tempat duduk aku tu  belakang tempat duduk player liverpool...TAPI rupanya HAMPEH.dot.com
Sikit pun player liverpool tak lalu ikut sini...masa training pun banyak buat latihan atas padang d sebelah sana.. maknanya padang bertentangan dengan tempat duduk aku..kawasan belah M kalau yang tahu dan pernah pergi stadium Bukit Jalil..
Then masa tamat training plak..seperti yang pernah aku saksikan..player akan pusing mengelilingi trek untuk melambai atau lebih tepat menghargai peminat yang datang..seperti Van Persi player Arsenal yang siap balikbg jersey n topi lagi pada peminat yang datang...tapi player Liverpool....hampeh dot com sekali lagi..cuma bergambar dengan wartawan dengan jersey baru untuk seisi 2011/2012 dan terus berjalan masuk ke bilik persalinan...peminat yang sebelah kami2 nie...melopong je la tengok dari jauh...huh..
Penat..mungkin la kut..sebab pagi dorang baru tiba kat KLIA dari China kan..tapi penat2 pun.. hargailah sikit peminat d Malaysia nie..sekadar lambaian dan senyuman..takkan boleh korang mati... Kami pun penat gak..baru balik kerja..kerja pun half day..pastu drive tempuh jammed ya amata sebab polis tutup semua pintu masuk untuk rakyat biasa..hanya d buka untuk VVIP yang berkhidmat untuk rakyat jelata..rakyat biasa kena pusing masuk ikut pintu yang berdekatan dengan Sekolah Sukan Bukit Jalil..jauh tau pusing..penat tau kena jammed..tapi demi Liverpool d harungi jua...excited nak tengok team kesayangan...tapi.....
aku merepek meraban ni..player Liverpool boleh paham ek? :)) :))

Kesimpulannya...kalau ada training pass without media pass takyah la g..kalau g pun yang dok tepi padang tempat lalun pemain pun hanya dapat tengok BONTOT WARTAWAN... tak pun BONTOT SUKARELAWAN yang suka suki bergambar dengan LEGEND Liverpool..Lepas ni jangan buat training pass lagi..tapi buat la Reporter Pass je..:P
Pastu plak..jangan le mengharapkan gambar yang elok dan cantik sekiranya kamera anda kamera cikai cam kamera aku..hehehe.
Dan aku paling beruntung..AKU BUKANLAH PEMINAT LIVERPOOL..hanya PEMINAT ANDY CARROLL...tak dapat nak jerit andy carrol i love u :)) tapi ada sikit frust la tak dapat snap gambar Andy Carroll cantik2..tapi apa pun Andy Carroll ni memang la handsome..:D 
Peminat Liverpool jangan nak melaser aku ya..aku tulis berdasarkan pengalaman aku d Stadium ek.. tapi kalau nak laser gak..laser je la..ai like..;) :P
**no picture sebab kamera cikai..picture pun cikai jadinya..**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels