Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, June 4, 2014

Kenangan Lama Mengusik Jiwa

Perkara paling senang dalam dunia ber blog ni ialah :
 MEMILIKI BLOG, MEMBUAT BLOG
Dan
Perkara paling susah dalam dunia ber blog ni plak : 
MAINTAIN BLOG, TULIS BLOG,UPDATE BLOG
Itu lah yang aku rasa.. 
Orang lain,blogger lain mungkin takda masalah macam aku nie sebab dorang rajin...
aku ni plak..terlebih RAJIN.. hehehe
Dan harini aku rasa aku macam rajin nak menaip setelah berbulan berlalu..boleh gitu... :P

Berbulan aku tak menulis, berbulan juga blog ni aku tak jengah.. dah bila harini tergerak hati nak menjengah dan membelek komen..aku nampak beberapa komen yang menyebabkan aku menyesal sebab tak pedulikan blog nie...

Aku dah lama mencari kawan2 dari SEK KEB SULTAN YUSUF ASKAR MELAYU DI RAJA TAIPING..
Dan dari entry yang aku tulis mengenai sekolah nie, aku dapat beberapa feedback yang membuatkan aku teruja ya amat..tapi malangnya tiada email mahupun nama dan sebagainya untuk aku hubungi mereka kembali.



Pada yang komen d sini..harap dapat hubungi saya  LIZA AMRAN di lyzadgk@yahoo.com
Saya setia menanti anda..sekira anda 1 batch dengan saya.. moga pertemuan ini memberi makna buat kita semua..

2 comments:

Shamsiah Abdul Rahman said...

Yg tak kena-mengena pun nak tumpang komen.. boleh ke??

lyzaCR7 said...

kaksham...
D alu2kan..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels