Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, December 21, 2011

Speechless..

Dah tak tahu nak letak title apa..sangat speechless.....
Bangga sangatkah buat tabiat luar tabii...agaknya la kan..
If tidak, takkan lah mat2 rempit bangga merempit sebab penunggang motor biasa tak seberani mat rempit merempit sambil buat aksi Superman
Macam kisah Ariff Alfian..alaa..c gay yang kawin dengan mat salih kat gereja..
Ariff Alfian Rosli in traditional Malaysian dress exchanges rings with an Irishman during a ceremony in Dublin, Ireland..
Ariff Alfian Rosli in traditional Malaysian dress exchanges rings with an Irishman during a ceremony in Dublin, Ireland..
Seronok ek jadi d luar tabii..bangga ya lain dari yang lain..best sangat ke lubang bontot tu..kesian sperm2 tu nanti jumpa najis je....huhuhu...
Aku tak niat menghina..tapi aku konpius....sebab orang2 cenggini bangga sangat dengan segala macam yang terkeluar dari landasan Islam..tapi masih mengaku Islam...masih kata beriman lagi...baca stetment mamat gay ni kat bawah..sumber

Saya Akan Kekal Muslim Hingga Akhir Hayat – Ariff Alfian

 KUALA LUMPUR – Arif Alfian Rosli, bekas pelajar Malaysia jurusan perubatan di Ireland enggan mengulas berita yang dia telah melangsungkan perkahwinan dengan seorang lelaki warga asing.

Arif Alfian yang dihubungi media Ireland, IrishTimes.com, menegaskan bahawa dia masih lagi seorang penganut agama Islam, tidak memeluk mana-mana agama lain dan kekal sebagai seorang muslim sehingga ke akhir hanyatnya.
“Saya tidak memeluk agama lain, apa yang dilaporkan sangat bertentangan dengan hakikat sebenar. Saya dilahirkan sebagai Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal Muslim sehingga saya meninggal dunia. Tiada apa yang mampu menggoncang keimanan saya,” katanya kepada media tersebut hari ini.
Arif Alfian juga menjelaskan bahawa dia sudah beberapa tahun tidak menghubungi ibubapanya di Malaysia ekoran satu perselisihan faham antara mereka, namun mengaku kerap menghubungi adik beradiknya yang lain.
“Saya ada sedikit salah faham dengan ayah saya pada tahun 2009…sehingga saya dilaporkan hilang, saya masih tidak berhubung dengannya, tapi saya sering berhubung dengan anggota keluarga yang lain,” katanya lagi.
Bapa Arif Alfian, Rosli Harun, 56, baru-baru ini memohon pertolongan dari akhbar Utusan Malaysia untuk mencari anaknya yang dikatakan ‘hilang’ setelah pencariannya menemui jalan buntu.
Memburukkan lagi keadaan, anaknya juga dikatakan telah berkahwin dengan seorang lelaki warga asing dan beberapa keping gambar serta video perkahwinan songsang itu turut tersebar di internet, termasuk salah satunya di lama web bigayweddingproject.com.
Majlis perkahwinan sejenis itu dipercayai berlangsung dalam sebuah gereja di luar negara dan Arif Alfian digambarkan memakai baju Melayu berwarna hitam, lengkap bersamping serta tanjak berwarna emas.
Pasangannya yang dianggarkan berusia lewat 30-an pula mengenakan busana sut lengkap warna hitam yang biasanya dipakai ketika majlis perkahwinan masyarakat Barat.
Arif Alfian ketika dihubungi media Ireland turut menafikan dakwaan dirinya ‘hilang’ dan menegaskan dia kini telah bermigrasi di Ireland secara sah.
“Saya tak hilang. Pihak berkuasa Ireland tahu saya tinggal secara sah di negara ini (Ireland). Kedutaan Malaysia juga tahu dan sedar mengenai saya yang tinggal secara sah di sini,” katanya lagi.
Selain itu, Arif Alfian juga menjelaskan bahawa dia secara tidak sengaja menarik perhatian masyarakat umum dan tidak mahu mencetus kontroversi atau masalah, khususnya terhadap keluarganya di Malaysia.
Oleh: ZAMZUKHAIRI NOORDIN
Wowwww..klass statement mamat gay nie...Tiada apa yang mampu menggoncang keimanan saya 
kecuali mat salih as a hasben or wife tu la kan..tergugat imannya....kat mana agaknya selera dia kat mat salih tu? kalau minah salih ok la kan...lelaki pasangannya perempuan..tak kisah la bangsa apa pun sekali pun..
Ini?????
Terkedu aku....agaknya dia faham tak maksud Iman tu apa?Muslim tu apa? Islam tu apa?
Tahukah mamat bodoh nie, kisah Nabi Lut..kalau dulu Allah,Islam mengharamkan hubungan sejenis, masakan sekarang ni d halalkan pulak...
Allahhuakhbar...Moga Allah memberi hidayah pada dia....
Aku pun bukannya alim, apatah lagi berilmu agama yang tinggi..tapi janganlah kerana arus kemodenan agama d tolak ke tepi..

3 comments:

sekamar rindu said...

salam...

moga Allah swt memberi hidayah pada lelaki ini...amin..

apa lah guna belajar tinggi hingga ke puncak kejyaaan kalau hidup tidak ada rahmat Allah swt...

MamaEma said...

semuga dia cepat kembali ke pangkal jalan..

lyza said...

Amin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels