Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, November 9, 2011

Seks Bebas..best ek???

Ambiga ooo laa ambiga....best betul hang ni kan...buat2 macam2 hal..tapi tetap bebas berkeliaran tanpa takut or rasa bersalah kan...
Adakah dia seorang lesbian?thinking
Adakah hasbennya seorang gay?confused
Adakah anak2nya pengamal seks bebas?whew!
Aku agak je la..sebab dia ni teramat berbangga nak buat PERHIMPUNAN SEKS BEBAS ni...
Dia ni dah kawin ke ek? ada anak ke? aku angkat bahu tanda tak tahu dan taknak amik tahu pun..
Sebenarnya aku pun tak kenal sapa dia tapi sejak dua tiga menjak nie..nama dia glemer plak kan....so aku "teramik" gak tahu...
Terkenalnya dia (dia cukup la kan..takyah berdato2 or berbeliau2 la kan..sebab rasa cam tak layak plak kan) d sebabkan PERHIMPUNAN BERSIH.. bersih sungguh dan juga PERHIMPUNAN SEKS BEBAS... wahhh lepas bersih..kena bebas la plak kan...
Tapi perhimpunan seks bebas yang tak lalu tu..tetiba rasa nak muntah ijau plak..sick
Nak tuntut hak sama rata untuk golongan gay,lesbian,biseksual,transgender,heteroseksual,aseksual,panseksual dan lain2 lagi..
Alangkan binatang pun tau pilih jantina untuk puaskan nafsu...ni tetiba manusia plak nak buat cara lain..
Mak ooii..advanced betui hangpa ni la ni noooo....(kan dah terkeluar bhs rasmi aku..:P )

Tetiba aku terbayang..
lelaki yang gagah perkasa..muka macho jadi rebutan wanita..badan maskulin..ishh klau peluk..wanita rasa selamat la...
Tapi..eeeee...bersayang2..berbelai2 sesama lelaki...ayooo maaa ayooo paaa....
geli plak aku..
Pastu bila dah ghairah..lubang bontot yang d tajinya....perghhhhh.....tempat taik gak yang d pilih....
eeeee...geli jijik dot com aku...
Hat pompuan dot lesbian plak...tak mau la aku cerita kat sini...
Malu rasanya.....aib pun ada...

Mujur la perhimpunan tu d batalkan..tapi bak kata ambiga @ dajjal nie..perhimpunan tetap akan d teruskan.. kita tunggu je la lepas ni apa plak minah sekor nie nak buat...
Tau la ISA d mansuhkan...tau la awak tu lawyer..tapi ni negara Malaysia..d mana agama rasminya agama Islam...so hormat la sikit oii..jangan la nak kucar kacirkan kedaulatan negara nie...
Kalau nak lebih2..or kalau hang dan keluarga hang sendiri pengamal seks bebas..sila la tukar kerakyatan negara ini..p berambuih ke negara lain yang boleh terima seks bebas nie... 
Mana pak menteri pak menteri yang berkuasa d negara berdaulat MALAYSIA ni...
Takkan la hangpa yang berkuasa takleh buat apa2 kut...takkan nak tengok dan biarkan je..habis2 pun tindakan tak benarkan..tapi tindakkan ke atas individu tu?????
Apakah pemerintah negara ni sekarang nie terlalu lembik dan takut nak bersuara??
Tepuk dada..tanya la iman...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels