Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, November 29, 2011

Cerita Natasha

Tamat sudah 3 tahun d tadika...
Tahun 2012 ke darjah 1 ler plak..masa berlalu gile cepat..mak  tak sempat nak mengecik, anak2 dah membesar..
Ni masa exam untuk darjah 1 2011 sekolah agama..
Paling best, bila habis exam, tanya dia..boleh buat tak? Selamba je dia cakap " alaa senang je"
Senang??? aku heran plak sebab exam dalam tulisan jawi..dia mana tau baca jawi..
Aku tanya lagi "betul ke senang"
"Mama jangan ingat natasha tak tahu buat...kacang je la" dusshh dia smash aku sebab ingat dia takleh buat..
Aku tanya dia..camne dia buat sebab semua tulisan dalam jawi..dia cakap
"Natasha tengok contoh gambar,pastu hentam je la"
surprise surprise
emmm tunggu je la keputusan pertengahan dec nanti..tak kisah la kelas apa pun..perjalanan untuk dia baru bermula...
Natasha bertudung pink

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels