Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, September 9, 2011

Reunion SMDB - Siang

MU lapan Arsenal dua,
Gembira hati tidak terkata,
Syawal d nanti telah tiba,
Tanda reunion SMDB hampir tiba

Rooney hatrick Young dua,
Satu Welbeck,Park dan Nani
Puas raya d rumah saudara mara
Di Homestay Husnita AJK Reunion SMDB menanti..

Fergie gembira tidak terperi,
Melihat De Gea save penalti,
Sabtu 3 September 2011 tarikh d nanti
Jom kawan-kawan apa tunggu lagi...

ManU tetap pilihan hati,
Walaupun CR telah pergi...
Sila la skroll d bawah ini
Untuk melihat gambar2 reunion terkini...

Cewahhhhhhhhhhhh...tetiba plak pandai berpantun lepas jumpa kawan2 lama... :)) :)) tapi pantun yang d ubah suai sikit..:D
Jom..cerita banyak pun tak guna...kita layannnnn je.....;)
Bermula kisah gathering ni telah lama d anjurkan..hanya dapat d laksanakan pada 3 September 2011
Alhamdulillah...selamat semuanya...bermula dari bulan puasa lagi geng2 Taiping bergotong royong membersihkan kawasan d Semanggol Perak..
Menggantung lampu2 untuk xtvt malam..
Thanks utk KOjie n Gang...
 
 
Untuk RELA plak..jaga traffic...like it
Dan ini lah kawasan yang melakar sejarah setelah hampir 18 tahun tidak bertemu..
Tuan rumah dan juga merangkap chef untuk masakan siang setelah ada problem dengan Caterer..
Husnita and her mom...
Masak untuk acara siang..malam Helmi"s Restaurant plak amik bahagian..
Jeng jeng jeng...masa yang d nanti telah tiba..kawan2 dah ada yang tiba..tapi aku waktu cabut balik dulu, nak salin baju n rehat jap sebab aku nak datang malam..ada lucky draw yang tak pernah aku ber lucky ok.. :P
Antara geng2 yang datang pada waktu siang..sori ya mana kawan2 yang kol aku ajak aku join n nak jumpa aku waktu siang..aku tak dapat hadirkan diri..insyallah lain kali kita jumpa lagi..:)
Khemah...kaler tema SMDB ya..bukan Selangor hokkayy..:P
Lucky draw and door gift..bersengkang mata Medi and Nita balutkan...
Salute gak yang hadir dari siang hingga ke upacara tamat...
 
Ini xtvt memancing..d sebabkan aku takda..so aku tak tahu sapa yang menang...
Kaum perempuan bagi sokongan kt pasangan masing.. 
Settle untuk upacara siang..sori buat kawan2 if aku ada missing part or mistake kat mana2..:)
Continue part malam d lain N3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels