Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, September 12, 2011

Reunion SMDB - Malam

EPL liga perdana yang di minati
LA Liga d ikuti kerana Cristiano
Bersambung lagi kita d sini lagi
Untuk part malam menjengah pulo..

Moga MANU Juara EPL lagi
D tahun 2011/2012 aku menanti..
Bergurau senda sesama sendiri
Andai terluka harap d maafi
hehehehe..tau la dulu sastera sentiasa score kan...tapi kalau cikgu Mazalan..(cikgu sastera klas aku 5A3.. mana dia skg nie) baca pantun ni..mau dia pitam...takda keindahan langsung... :D
Preparation untuk malam plak...kalini chef Helmi plak amik bahagian..chef siang dah boleh hi hi bye bye..
tekun nampak kamal..bbq ayam
Ni la chef...Helmi..ada restaurant kt Taiping..maveles...BBQ kambing..sayang sangat sebab aku tak puas makan kambing malam tu..dapat amik 2 ketul je..sebab mulut aku lebih banyak bersembang dari makan.. rugi rugi rugi...helmi...jom..bbq kambing skali lg...hehehe...
kehadiran d waktu malam...
belum penuh lagi..cikgu pun belum sampai
Idris aka Deejay Dee aka Deris...DJ yang memeriahkan suasana..selaku DJ part time..takda masalah la nak handle majlis reunion nie kan Derih..
Antara xtvt yang d jalankan...
Bunga api untuk anak-anak
 
 
Menyanyikan semula lagu sekolah..tak sangka aku boleh ingat lagi...hehehe
Acara potong kek oleh cikgu2 yang hadir...
 
Alhamdulillah...ramai cikgu2 yang hadir walaupun cikgu klas aku,Cikgu Rosmawati (antara cikgu yang aku sayang) dan cikgu Mazalan(cikgu sastera) tidak dapat d kesan...terima kasih cikgu2 yang hadir...
 
 
acara makan..tu semestinya..ada kambing..tapi sayang aku hanya makan 2x je sebab mulut aku sibuk dok bercakap..sampai tak sempat nak makan..:P
Dan akhirnya lucky draw..sungguh aku pernah lucky dalam hal nie...sangat jarang nombor aku naik..sian aku kan..len kali aku handle bahagian ni,aku nak letak no aku banyak2 la.. :)) :))
Antara bekas pelajar yang datang dari jauh - Jaya - JB
Dan hat ni paling jauh,meredah lautan utk ke sini...Brussels..Thanks Mala...
Dan acara kemuncak.....bergambar beramai2....
Sayang tak semua yang hadir ada d sini..sebab ada yang dah balik awal..ada yang nak balik ke kl lagi dan merata2 setelah cuti raya...Apa pun terima kasih pada yang sudi hadir..moga d lain kali lebih ramai yang sudi hadir...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels