Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, July 11, 2011

Diamond or Roses Are Forever?

OMG....mesti la realistik kan...and materialistik kan...:P
Dah tentu la aku akan pilih diamond...walaupun roses very de wangi and cantik..tapi tak kekal lama..
Diamond plak walaupun takleh masuk ke pajak..tapi boleh mengangkat status aku ala2 kaya raya kan..:D
Yang sebenarnya last Sunday aku ke Putrajaya..
Memandangkan Floria Putrajaya sudah bermula..maka sebagai pencinta bunga yang sentiasa berkembang dalam hati..maka aku dengan terujanya pergilah melawat kesana...
Apatah lagi dengan temanya yang gah..
ROSES ARE FOREVER
Dah tentu2 dalam pkran aku terbayang2 taman bunga yang mewah dengan bunga rose kan..
Yo la...dah tema pun Mawar/Rose selamanya...mesti banyak bunga ros kan...
Tapi kan..ada sedikit kecewa la...
Tak banyak pun bungan ros..:(
Yang banyak bunga2 biasa sahaja..bunga2 seperti d tahun2 lepas....
Bunga paling banyak..sama seperti yang lalu..
 
 
Bunga seri pagi kan..kalau tak salah aku..banyak gile kt kampung aku Taiping.. :D 
 
Ohhh i love this flower..bunga lily or Lilium
 
 Bunga lebih kurang cam yang lepas2..cuma decoration je lain..
Bunga orkid pun ada..tapi tak banyak seperti lalu
 
 
Tahun nie aku bersakan berdua je..dengan my youngest dotter..Yasmin Qashrina yang sangat2 suka berjalan and tak reti penat..
Hasben and anak2 yang lain membawa diri ke Dataran Putrajaya bermain d sana...
Berjimba sakan kita orang..i like it..;)
 
Masa ni ada tarik muka skit..ala2 merajuk skit sebab tak dapat petik bunga...dah la bunga tu kaler purple.. kaler pebret dia..tak dapat plak amik..ada sikit masam le..tp possing tetap possing..:))
Last2 aku kasik la..tapi cakap dengan dia..nak ambil..ambil pelan2 jangan bising2..
So perlahan2 dia g amik..tapi bila dah dapat..terus dia suara gahnya cam nyanyi lagu NegaraKu cakap
"Mama..mimin dah amik bunga kaler purple..:P "
Terus happy..dengan bunga d tangan dan d kepala..:P
Masa jalan2 d sini d Angsa Love nie..
Aku tengok ramai gile orang dok kerumun belah sana...teruja gak hati nak tahu..apa la yang kecoh or menarik sangat kat situ kan..berpusu2 gak orang amik gambar..best nie..
aku pun terjah sama...
Rupanyaaaaaaaaaaaaaaa....
Angsa realiti... :)) :)) :))
Glemer kau wahai angsa..ramai yang terjah menangkap gambar...kalah artis u... :))
Jalan jalan cari pasal bunga lagi...emmm banyaknyaaaa..bunga..tapi roses sangat kurang...
cam tak sesuai je dengan tema :P
Antara yang ada..
 
 
 
 
 
Ni hanya sebahagian...ada lagi akan menyusul..sambung new N3 la esok..;)
At least ber update gak my blog ni sementara nak tunggu cerita pasal Andy Carroll n Liv pun kan.. 
This Thursday..
:D :D

1 comment:

Anonymous said...

perempuan dgn bunga memang tak dpt dipisahkan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels