Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, June 16, 2011

Aku Sedih and Frust...

Macam mana tak sedey... :(
Aku nak tengok Arsenal,Liv,Chelsea ke Malaysia...
walaupun MANU takda kan..Aku tetap nak g tengok gak...
Dapat tiket masa training session paling best..
Sebab takyah campur dengan pemain Harimau Malaya kan..
Xclusif muka pemain EPL je..
Ohhh Andy Carroll.. gatalnya aku hehehe...
Tapi aku sedey... :(
Aku takda kawan pompuan yang boleh join ke stadium..
Kawan laki plak..ramai kawan chatting..segan plak nak join..
Tak tahu hati budi... :D
Frust lagi...
Sebab hasben lagi la tak minat..~X(
Nak ajak dia..memang la dia taknak...dengan sendat n penuh dengan lautan manusia... memang bukan tempat yang ingin dia lawati....
uwaaaaaaaaaaa.....
Nak g dengan kasen...
Wife dia plak dalam pantang...cari penyakit la namanya tu kan kalau nk ke stadium gak kan.. :P
Adik beradik??
Sorang peminat Chelsea..tapi dia kerja..takleh ponteng punya la..ala2 komited dengan kerja kononnya tu..
Sorang lagi plak..peminat Liv..tapi ada PLKN sekarang nie..huh..
Yang lelain?
Takda minat bola...huhuhu..
Ada lebih kurang sebulan lagi...tak..tak sampai sebulan lagi nak cari geng...
Tiket??Admission Pass for training session??No hal..boleh d cari...

Atau..
Perlukah aku g sorang2 je..buat muka toya selamba redah je...
Apa aku kesah kan.. :P

2 comments:

Cesc Faisal said...

ikot jerk kita org.. tiket dah beli??

lyza said...

thks atas pelawaan..:)
nnt kita message..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels