Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, April 18, 2011

http://cerita2kosong.blogspot.com/

So bermula dari hari ini 18 April 2011 - dengan ini d rasmikan nama blog baru aku ialah http://cerita2kosong.blogspot.com
Selamat tinggal -  http://fridzoemcnetto.blogspot.com 


Hohohoho..punya la lama dok ber pk pk pk dan pk..and dok tangguh tangguh tangguh n tangguh..nak tukar nama blog nie...banyak nama blog yang kita suka..tapi sayangnya semua tu dah tak available..yang geram tu.. blog2 tu dah tak aktif..last post tahun 2001,2000..dan ada gak yang tiada satu N3 pun tau...aisehhh kalau taknak aktif blog..jangan la create kan..:P
Cewahhhh cam la aku ni rajin sesangat update blog aku kan..mengata orang je pandai...:D

Tujuan penukaran nama blog ni sebab aku rasa,blog aku ni dah lari dari tema asal iaitu mengenai fridge magnet..dah macam2 cerita2 kosong aku campak kat blog aku ni..dah tak exclusif dah lagi untuk fridge magnet..so aku rasa cam bersalah le plak kan mengguna nama fridzeomcnetto stand utk fridge magnet dalam bahasa aku sendiri.. :))
Maka dengan ini bermula lah blog ku bernama baru berwajah lama..:D
Dan aku boleh taip dan taip dan taip tanpa ada rasa bersalah walaupun tiada cerita fridge magnet lg..;)

Pada kawan2 yang kita exchange link tu..sudilah kiranya bersusah payah sekali lagi..tukar nama blog kita ni please...segala jasa dan kepayahan anda sangat sangat sangat saya hargai...

Sekian.Terima kasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels