Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, November 11, 2010

Alhamdulillah....

Syukur alhamdulillah....Hari ni hari penyampaian hadiah Sek Agama Batu 13, Puchong..alhamdulillah,segala puji-pujian bagi Allah..Sofea Arissa merangkul no1 dalam kelasnya, 2 Taqwa..syukur sangat2...
(mula2 arissa ke sekolah agama..takut sangat dia tkleh kejar..sebab darjah 1..tak sempat daftar..so terus masuk tahun 2..tertinggal setahun kan..)
Alhamdulillah..dengan peratusan 91%, tahun depan Arissa akan ke 3 Ilmu, kelas yang d huni oleh murid2 terpandai..dengan peratusan 90% keatas..alhamdulillah..moga Arissa akan terus kekal d kelas Ilmu sehingga darjah 6 dan mendapat kelulusan Mumtaz - iaitu kelulusan paling cemerlang .
Tahun ni, untuk darjah 6,ada lebih kurang 60 lebih pelajar yang dapat anugerah pelajar Mumtaz nie..dan Sek Ren Agama,Batu 13 juga,sekolah agama terbaik d selangor utk 4 tahun berturut..tahun ni belum dapat keputusan lagi..tapi mengikut kata Pengerusi PIBG dan Guru Besar d sana..insyallah..ada harapan utk meraih buat kali ke5 berturut2...tepuk tepuk tepuk...hehe..

Semasa majlis penyampaian hadiah tadi, murid paling cemerlang (tak ingat nama pelajar tersebut) ,murid tersebut, mempunyai 99.8%(if tak salah) dari darjah 6Ilmu..perghhhh sungguh kagum gile aku...manakala tempat ke2 dan ke3 juga mempunyai dalam 99 dan 98 peratus...huh..pandainya...jeles ai gitu..hehe...
Mengikut kata Ustazah Norrimah - guru klas anak aku,2 Taqwa, klas Ilmu mmg klas paling2 mencabar.. banyangkan la anak aku mempunyai peratusan 91% tapi setelah d campurkan utk ke klas 3 Ilmu tahun depan, Arissa dapat no 28..hohohoho..kat klas Taqwa no1..tapi masuk kan klas Ilmu..terus ke no 28..agak2nya la kan..berapa la peratus yang murid tu dapat utk dapat no1 dalam kelas Ilmu...
Apa2pun..semoga anak2 aku terus berjaya d dunia n akhirat...amin...
**esok dapat anugerah d Sek Keb Seafield plak..(^_^)**
**mama bangga sangat dengan kaklong..moga terus cemerlang,gemilang n terbilang..**

3 comments:

Madam Sooyaree said...

waaa.. tahniiah tahniah... kalau nak dapat 98% kena kurang berangan danberborak dalam kelas, hihihi

Gorgeous H said...

alhamdulillah..
tahniah kpd arissa sofea & ko juga nyah.. akak gojes tumpang gumbira..

lyza said...

sooyaree - ustazah dia komplen..suka gelak..lucunya skit..tapi gelaknya lebey..

GH - thks babe..mak pun hepi gak nyah..:D :D
alhamdulillah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels