Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, June 8, 2010

World Cup - Pasukan Pilihan????

Korang peminat World Cup sure ada team kegemaran kan?? dan juga pemain kesukaan kan???
Aku??dah tentu la ada..dari dulu sehingga sekarang..aku suka giler dengan pasukan Brazil..tak tahu la kenapa, boleh jadi sebab team ni team kegemaran ramai?? atau sebab banyak kali julang piala world cup??tapi aku suka dengan skill dorang..cara permainan dorang..cuma yang satu jek aku tak suka dorang nie..bila dah mendahului pasukan lawan...emmm mula la main cam apa jek..macam main2 jek plak aku tengok..apa pun aku harap kali ni Brazil akan berjaya mengulangi kejayaan 2002
Team Kesayangan aku Brazil
Tapi....waaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh...ada tapi plak..tahun nie aku nak layan team Spain plak..nak tengok sampai kemana Spain boleh pergi..tup tup..jadi Juara plak...huhuhu..siapa tahu kan...(*_^) melopong lagi la Brazil dan betapa frustnya aku..kena tunggu 4 tahun lagi...huhuhuu....
 Spain
Spain
Yang pastinya pemain kesayangan,kecintaan,kesukaan,kegemaran aku....siapa lagi..kalau bukan Cristiano Ronaldo
  bersama team Portugal..
sure aku kena tengok..menang kalah belakang kira..janji CR aku ada.. 
Satu lagi pemain kegemaran aku..Lionel Messi  dan Carlos Tevez  tapi yang pastinya..Argentina bukan la team yang aku suka...hehehe..
Lagi satu..team paling glamour kira aku minat gak la..tak lain tak bukan....England England..cuma sayang sangat David Beckham takda... injured d saat2 akhir amat2 menyakitkan hati aku..wahhh cam aku plak yang nak main kan..hehe..yea laa.. aku dah rindu nak tengok David Beckham..rasanya next World Cup..sure takda lagi kan...huhuhuhu
Tak kisah la team mana sekalipun yang menang,kalah,pasukan pilihan,bukan pasukan pilihan..layan tetap layan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels