Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, June 10, 2010

# 528 - 529 Fms lagi

huhuhuhu..tau la demam World Cup dah melanda..tapi takkan nak lupakan hobi mengumpul fm nie plak kan.. :P tapi betul la..kata hati sendiri..malas betul nak update pasal fm..hati tengah meronta2 menunggu detik bermula World Cup 2010 nieh..
See..aku dah cakap..mesti nak gak kena tulis pasal World Cup..hehehe..wokeh..back to topik semula.. jom..kita update fm aku dapat lately nie...walaupun sebenar2nya dah makin kurang menerima fms..apakah aku berjaya menahan napsu napsi aku membeli fm????? emmmmm :-?

Nie fms aku dapat dari Qies..thanks Qies..suka sangat setelah sekian lama tak menerima hatta seketul fms pun.. sedey kan...
Plate
Ni baru fms (^_^)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels