Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, November 9, 2009

Syukur alhamdulillah

Ya Allah, syukur padaMu ya Allah..
Setelah sekian lama ku pohon padaMu agar d temukan aku dengan kawan2 Sekolah Kebangsaan Sultan Yusuf Askar Melayu Di Raja Taiping,akhirnya hari ni doa aku d makbulkan.
Walaupun baru seorang aku berjaya jejak kasih..syukur sangat, dan aku harap ini permulaan yang baik untuk aku lipat gandakan usaha aku lagi.
Nani,
Lama betul kita terpisahkan..dari darjah 5 sehingga la harini baru terdengar suara.tak sabar plak rasanya nak bersua muka :))
Cuma sayangnya kau jua seperti aku,tiada berhubung dengan kawan2 yang lain.Alangkah baiknya semasa kau mendapat khabar mengenai hasni,terus kau hubungi dia.Boleh la kita 2geder2 semula kan :))
tapi apa pun aku bersyukur sebab dapat jejak kasih dengan kau,nani..bahagia dan seronok tak terkata.happy sangat :))

Berbual seketika tadi cukup untuk aku mengimbas kembali nostalgia lama,dimana kita selalu bawa bekal bersama dan makan berkongsi bekalan di bawah pokok di tepi kantin sekolah..best kan..selepas makan,kita berlari2 bermain di bawah pokok buluh yang kononnya berhantu tika itu.. :))

Nani,moga Allah mempermudahkan kita untuk bertemu.akan ku tunggu detik itu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels