Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, October 26, 2009

Aku hilang dalam diri sendiri..

Hari ini aku betul2 tiada mood.tiada aku tahu mengapa begini.Adakan sebab MAN U kalah semalam dengan liverpool sekaligus jatuh ke tangga ke2?Atau pun Real Madrid seri tanpa CR?Atau pun aku terkesan artikel CR kena vodoo dan akan hilang keupayaan bermain bola 4 bulan lagi?emmm percayakan vodoo bermaksud aku menidakkan kuasa ALLAH. nauzubillah...itu bukan aku..
Atau aku terkilan kerana sesuatu..mungkin yaa..entahla rasa kosong sangat jiwa kala ini.apa boleh aku buat.tindakan telah d ambil.keputusan tak dapat d tarik balik. harungi saja la perasaan aku kala ini.Tiada apa yang dapat aku lakukan sekarang nie. kekadang tu rasa apa yang aku buat selama nie,betul.tapi entahla..kalau betul kenapa perasaan menyesal tu timbul?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels