Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, September 6, 2012

Sweet 17 ^_^

Perasan and gila poyosss ok kononnya masih sweet 17... :))
Today my birthday... motif plak update blog bagitau my birthday...nak minta hadiah ke.. :P

Entah la.. sejak 2 3 menjak nie mood nak menulis sekosong kosongnya... hilang d bawa angin lalu..
Tunggu la kalau angin tu menyonsang arah patah balik ke aku..then mungkin time tu aku dapat mood untuk update selalu blog nie...

Actually (ngan gaya slang mengada2..) memang la harini birthday aku..tapi tak la sweet 17.. 
Sweet tu tetap ada..cuma 17 tu ada penambahan sikit la.. :D
Cuma kalini tempat celebrate birthday tu sangat istimewa and lain dari yang lain.. belum pernah lagi d buat dek aku seumur hidup aku...just celebrate bersama keluarga tersayang..
Kat sini..giler cool kan.. :P
Puchong
Sebab hasben sayang kena minor surgery kt bahagian kaki...anak2 busy body menempek kt katil.. mujur bilik single..takda la jiran sebelah nyebelah penin...
 Konon2 jadi Doc la tu.. ;)

 My Birthday Cake.. present by SIL - Nurul.. TQ.. sedap gile.. memang menambah kalori la.. :))
Hadiah plak..tunggu che hasben dah ok seperti sedia kala..baru nak request.. hajat d hati nak hat nie..
Sweet n gojes sangat..tapi bila tanya pada yang pakar pasal handbag2 nie..terus aku kensel la nak merembat this item...sebab c pakar nie..dah tengok live, dah puas belek, dan paling penting, this person boleh d percayai.. ;)

Ok la abang, nanti ai gugel hat lain plak ya... :))

Nota KaKi : Bila hasben d hospital, tak terdaya membawa kereta, anak2 mengharapkan aku menghantar dorang ke sekolah, berulang alik dari sekolah anak, office dan hospital dan rumah...baru aku terasa betapa untungnya dia bertegas dengan aku supaya membawa kereta (hampir 6 tahun menframekan lesen)

6 comments:

Unknown said...

Yayyyyyy.. me first..
Lagi skali.. slamat ari lahir..

BTW.. xmo minta Coach sebijik dgn Tokey Nurul ke??

Izwa Kamaruddin said...

wahhh!

Anonymous said...

KA pwon sehari dua ni mood kelaut, kosong kosng kosong juga

Unknown said...

happy birthday~~

ieja amieja said...

hepi besday dan semoga en.asben cpt sembuh ye..cute je bdk2 tu..ada lak aksi jd doktor ye..moga jd kenyataan besar nnt

lyzaCR7 said...

TQ kaksham.. :)
Coach?? Ingat mintak LV.. hahaha...

Mrs Eady
:)

Kesuma Angsana
Mood bila dah lari..susah gile nak kejarkan semula kan..

Rai
TQ dear :)

Ieja..
Amennnn dan terima kasih.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels