Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, June 27, 2012

Semi Final Euro 2012

Malam penentuan malam nie...awal pagi esok la kiranya...adussss...aku saspen tak henggat...nail biting
Konpem malam nie tidur tak lena..ayakkkk...takutnyaaa..saspennyaaa.....rasa macam taknak tengok
I don't want to see
Cesss propa betul tuan tanah nie..:P Poyo tak henggat...macam la team2 Semi Final Euro 2012 nie aku salah sorang dari coach nya... :))
Tak laa..sebenarnya aku tak suka betul kalau player yang aku suka VS dengan team yang aku minat...
lagi statement poyo...ko henggat ada yang pedulikk..silap2 nyampah lagi ada... :))
Dan sesekali terpikir gak aku..napa la CR tak ke team Spain.. senang hati aku... :P
Wahhh mau kena hentam dengan peminat team Portugal karang... :D
Apa yang pasti players kegemaran aku akan berentap sesama sendiri... :((
Sorang lagi..Iker Casillas
Iker Casillas y Cristiano Ronaldo
Wahhh korang...siap berkaraoke lagi ek..:))  malam nie tak mau gado2 ya.. shame on you
Apa pun nanti kan je la live malam nie..apa kesudahanyawaiting? Spain pilihan utama..mampukah Portugal melakukan kejutan? CR7 keunggulannya d tagih awal pagi nanti...Iker Casillas plak kehebatannya menjaga gawang tak dapat d nafikan lagi..mampukah ia d bolosi? 
thinking

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels