Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, October 18, 2011

Taniah Untuk Diri Sendiri

Ha'ah...taniah la untuk aku..sebab dah belajar satu ilmu harini...buat header kat blog aku nie...big grin
Poyo kan..orang lain punya blog,punya la cantik2 header..aku baru buat..tu pun baru blajar.. dah nak ucap taniah....laughing
Seriously susah gak untuk orang rabun IT cam aku nie...brapa kali header aku d tukar ganti..alhamdulillah.. berjaya gak...so bila berjaya kena la kasik hadiahkan...dan hadiahnyaaaaaaaa....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



Makannnnnnnnn...:P
Ikan Merah Sweet Sour
 
Ayam Lemon,Butter Prawn (dah rupa bihun je aku tengok :P), Sotong Goreng Tepung wajib untuk anak2, sayur kailan dan Taufu Telur
 
Ketam - lupa masak apa..sedap ooo...
 
Sayur kailan ikan masin
 
Taufu telur
 
Ayam lemon..sekelip mata je abis..;)
 
Kerapu stim..tapi tengok..tak stim langsung.. :))
Ishhh..bebenarnya makan2 ni bukan lah sebab aku pandai buat header blog..takda kena mengena pun... jahat aku nie..kena feeling beat up baru tau......
Saja je makan2 dengan family n kawan2 sefamily...d Bagan Seafood d Port Klang..
Terima kasih pada yang sudi hadir :)
 Tersandar kekenyangan..husband n dotter
 Abg Mad family..yang budak kecik tu bukan..itu anak saya..;)
 Faizal,Abg Man n Abg Mad..
Kusyuk ratah kepala ikan...mujur ada 2..boleh amik sorang satu..takyah berebut ngn aku... hee hee
 
Seliat2 ikan kerapu..habis gak... whistling
Dan ayat yang selalu keluar dari mulut aku setelah selesai makan...
"Bila laa aku boleh kurus??" day dreaming

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels