Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, September 29, 2011

Aku Yang Terkesan

Aku adalah peminat bola..
Itu yang aku tahu dan aku rasakan...pandangan orang lain...aku tak kisah...hee hee
Dan selalunya aku tak kisah bangun sorang2 pukul  3 4 pagi layan bola..
Tapi 
Ada tapinyaaa..untuk pertama kali la rasanya kut...tetiba plak aku rasa seram nak layan bola pagi tadi...
Kenapa ek???I don't know
emmmm takyah lah penin kepala cik puan lyza oiii....
Sendiri yang cari penyakit...
Dah tahu diri tu "tersangat laaaa beraninya"
Yang pergi layan novel hantu b4 tidur tu sapa suruh...
Padan muka aku sendiri...huh...
Ni novel yang buat aku takut nak bangun pagi tadi..
Novel thriller seram la..cuma bab hantu tu ala2 hantu The Ring yang keluar dari TV..
Tapi dalam novel Bilik 616 ni..hantu ni tak keluar dari TV dan membunuh mangsanya..tapi hantu ni menarik mangsanya masuk ke dalam TV n hilang camtu je...
If nak tahu kisah seterusnya..sila la baca novel Bilik 616 karya Zaifuzaman Ahmad ni ya..
Nak pinjam??Mintak maap...tuan punya blog memang takkan kasik..sebab dah ramai yang suka pinjam tapi tak suka pulangkan...dan tuan punya blog beli novel2 ni guna duit..bukan guna air liur je...:P
Okeh..back to the story...
Aku memang cam rasa seram sikit la nak bangun pagi tadi layan BARCELONA yang belasah FC Bate (Russian) 5-0
Sebab tetiba aku terfikir plak.tengah syok2 tengok bola..tetiba ada gangguan sebentar...cenggini..
pastu keluar la Ju On.. terus tarik aku masuk dalam TV tu..
maka aku pun ghaib tanpa d kesan...dulu masa TV 29"..mungkin takda hal..sebab aku tau..memang tak muat untuk size aku..:D tapi sekarang ni..dah tukar 40"..perghh sangat muat untuk aku d tarik ke dalam tv tau..
So terus aku tak jadi bangun pagi tadi..tarik selimut..tidur balik..sampai le ke subuh...baru bangun cam biasa..
Sekian lapuran penakut aku hari ini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels