Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, August 2, 2011

Putus Tunang...

Putus sudah kasih sayang....
Dulu kemain memuja setinggi langit...sekarang ni maki hamun sesuka hati...
Dulu bersayang sayang..ber b b b..sekarang ni dah jadi BAB* plak kut....

Aku suka berblog..aku suka menulis..apa jua akan aku tulis if aku rasa tak terlalu over..tapi mungkin aku je rasa tak over..tapi orang lain tak plak...
Dulu masa tak kenal dunia blog..aku tulis diari..
rasanya sejak dari Darjah 5 lagi aku dah ada diari aku sendiri sampai le aku kahwin umur aku 25 tahun..dan semua diari aku tu aku simpan..sehinggalah aku bertunang.. bila aku bertunang..aku tulis gak kat diari aku..waktu tu tak kisah aku nak over ke apa ke..sebab diari tu aku sorang je baca..:P
Sekarang ni..aku dah takda lagi diari..diari aku yang lama2 tu pun aku dah bakar bila aku berkahwin.. banyak rahsia dalam tu..dan biarlah ia berkubur menjadi abu..
Suami aku..cukup je la apa yang dia tahu..yang dia tak tahu tu..tak tahu la sampai sudah...

Sekarang ni..aku tak tulis lagi diari..sejak aku berkahwin..tiada lagi diari dalam hidup aku..tapi aku buat satu folder dan ada paswod...
yang aku je yang tahu paswod tu..of kos le kan..:P..so folder tu la jadi penganti diari aku...

Tapi sejak aku kenal dunia blogging..
aku create satu blog khas untuk aku sahaja..dan hanya aku je yang boleh baca..tapi tetiba aku rasa tak selesa..sebab aku takut gak mana lah tahu..ada sesapa yang ter terror mengesan paswod aku n boleh baca..alamakkkk habis la kisah skandal aku kan...
So dengan rasa berat hati..folder n blog tu aku delete....puas hati...biarlah sume aku pendamkan sendiri...

Itu aku..aku yang manusia biasa yang amat mementingkan privacy..ada perkara aku boleh cerita.. d blog aku nie la..ada perkara yang aku terpaksa berahsia walau sesakit mana sekalipun...

Tapi sejak kisah PUTUS TUNANG KHAIRUL FAHMI DAN JEJARI RUNCING 
macam2 komen yang aku baca..dan ramai gak yang menghentam JEJARI RUNCING..over expose...over acting.. terover.. dan macam2 over la lagi...semua hendak d ceritakan..sampaikan g SUNWAY PYRAMID, berkaraoke.. kisah 1st date,macam mana jumpa,sms mms dr APEK pun d cerita.. sebab apa...sebab tunangnya tu ORANG TERKENAL walaupun bukan retis atau vvip..tapi keeper Malaysia yang sangat cute dan terror...memang terror la..tabik spring sama lu Apek..jangan compare dengan Van Der Sar ek
Dan ramai gak yang menyalahkan kakaknya - KAKA HERING...wadusss...macam2 gelaran.... yang lebih sudu dari kuah...yang lagi gile glemer....emmmmm....
Tapi yea laa..lain orang..lain caranya...mungkin sebab aku tak kapel dengan celebriti..klau aku kapel dengan Cristiano Ronaldo..
mungkin aku pun aku war2kan cenggini kan..follower aku pasti akan ramai dan aku akan terkenal...:D
Mungkin tu cara JEJARI RUNCING berkongsi kegembiraan dia dengan pasangannya..tapi yea la.. dah nama pun blog..sesapa boleh baca..kecuali d private kan..so tak semua punya pandangan yang sama..ada yang menyampah dan yang suka..walaupun bilangan yang suka tu tak seramai yang menyampah + meluat..

Tetiba aku konpius...apa kena mengena aku suka tulis blog n blogwalking dan kisah putus tunang ni ek????
Sebenarnya camnie..
Tadi aku berblog walking kat akuserabut dia kasik tips utk up traffik letak perkataan PUTUS TUNANG.. 
so ini le asalnya N3 ni terjadik..:D

2 comments:

aRaN said...

hahahaha entry yg membina..yeahh!!

amboi nak komen entry dia kena ada password wakakakaka

lyzaCR7 said...

hehehe..TQ TQ...

psstt..sesekali je ber paswod..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels