Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, July 29, 2011

Dah Habisss....

Kalah dah...apa laie nak d kata..takpa laa..tunggu je World Cup untuk 2018 plak...
Panjang umur murah rezki boleh la sokong lagi...apatah lagi dah beli T'shirt HARIMAU MALAYA :P
Cuma perasaan terkilan tu tetap ada...DEFEND masih tidur...patutnya selepas lead 1-0 Malaysia kena lebih tangkas dan semangat..tapi sayang sangat..nampak lemah..cuma harapkan Safee Sali,Amirul Hadi n K.Gunalan je nampak bersungguh2 main..yang lelain macam takda semangat je..penat dan letih...so sangat sangat tak membantu Safee untuk goal....:(
Player Spore? hohohoho...
SingaPURA - banyak sangat yang berPURA - PURA jatuh dan PURA - PURA sakit kat tengah padang
SingaPOREDAN - rasa aku pondan lagi gagah in certain case...lembik..pantang  tercuit PURA PURA jatuh.. balik laaa oii..main MASAK - MASAK atau ANAK PATUNG..dah lembik sangat kan...
X( X( X( 
Apa pun..Malaysia tetap MENANG...menang sorak..dan menang d hati rakyat Malaysia... :-*

JOmmm...Layan gambar2 d sana..
acara wajib - conteng muka..aku conteng LOVE MALAYSIA..;)
pastu cari stiker then tampal kt muka..nak beli rambut pelesu..(palsu) aku pakai tudungkan..so lupa kan je la..
Pemandangan d luar Stadium Bukit Jalil..
Di dalam stadium...giloss ramai siot...sampaikan aku n de gang kena berdiri atas kerusi la sebab orang dah block depan aku...
Ini tempat duduk aku..barisan pertama atas sekali..sekiranya aku duduk seenak rasa untuk menikmati perlawanan...tengok gambar bawah...
Ini imej yang akan aku lihat...dan ini memaksa aku untuk berdiri atas kerusi..bukan aku je..semua la rasanya... if idak memang percuma je tengok badan n bontot orang...:P Mujur gak aku tinggi ala2 Mat Saleh size (prasan jap) so nampak la tengah padang tu...Nak marah takleh..semua penyokong Malaysia.. Kat sini terserlah imej 1MALAYSIA...India,China,Melayu bergabung menyokong team HARIMAU MALAYA
Acara memanaskan badan tanpa jantina berlainan d mana pasukan SingaPURA2 d booo besar....
Game sedang berlangsung..c..i told u maaa...SingaPOREDAN asyik jatuh n sakit berguling2 cam film hindustand...kat keeper tu aku rasa PALING SingaPURA2...rasa nak terjah ke dalam padang je sepak kepala dia..bagi sakit betul2...STUPID MORON...huh... >:P
Tamatlah sudah 90min...Gambar cikai sebab kamera pun cikai..my hasben darling..bila mau beli DSLR untuk isterimu nie....
Siapa lah yang dapat baju Amirul Hadi tu ekk..untung untung...
Game tamat..mercun d bakar...cayalah HMFC..sori ya klau salah..main teka je...
  
Ini adalah pemandangan nak ke pintu keluar setelah habis game..gilosss ramai lautan biru kunin nie.. so aku n de gang..taknak la menambahkan keramaian ni kan..so kami decide ke...:P
Berpossing d tangga..dalam stadium dan juga...d.....
atas padang before kena halau...:)) :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels