Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, April 21, 2011

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 (PBAKL)

Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyy....pesta buku kembali lagi....bermula 22/4/2011 - 1/5/2011...

Tak sabar aku nak mengjongket ke PWTC untuk memborong novel2 baru...walaupun dah 2 tahun bajet aku kurang,sebab tak menyimpan..sebab apa tak menyimpan?? sebab tak sempat simpan..dah abis borong beli FM dan Snow Globe dan bayar hutang....tahun ni plak dah start bayar kereta...perghhhh...gile gile gile gile...

Tahun ni pecah rekod skit la..selalunya PBAKL ni d adakan bermula dari hari Jumaat then aku akan terjah pada hari ke2..iaitu sabtu..tapi kali ni aku terjah hari ke 7..28/4/2011 sebab nak bergeder2 ngn member novel yang selama ni aku kenal kat FB je...

Dan paling paling aku tak sabar..nak terjah novel Sutera Bidadari..sambungan kisah Laksamana Sunan
hasil karya penulis yang sangat ku kagumi..Ramlee Awang Murshid
gambar last year..tengah sign novel aku..hehe..

So kawan2 novel..jangan lupa ya..dating kita...;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels