Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, February 7, 2011

Hari emo sedunia..

Huiii sungguh emo aku harini..bukan harini..bebenarnya dari hari sabtu  lagi..pastu d bawa ke malam n berlarutan sampai le ke harini....huh...
Emo yang pertama - MANU kalah..habis lebur punah harapan rekod tanpa kalah...kalah kat kelab bawahan plak tu..ada harapan d singkirkan ke Divisyen 1 next season..hope so..:P dendam nie..

Emo yang kedua - emo dengan c Torres...
ishhh rasa kesian sangat tengok muka Torres masa game Chelc vs Liv...rasa kesian tengok wajah serba salah Torres tiap kali nak berebut bola,nak score goal..cam takda semangat pun ya..paling2 takleh d terima d siku Agger..alooo kawan..jangan le buat cenggitu..tak baik ooo.. 
**pinjam gambar kt FB shay..**
adat la kan pemain datang dan pergi ke sesebuah kelab..tapi Torres ni pun satu..dah tahu awak tu baru pindah ke kelab baru..tkyh la turun main lawan ur xclub..hormat le sikit ur xclub kan..haishhh..sapa la aku kan nk komplen itu ini..tapi selaku peminat Torres.. aku nak gak luahkan rasa hati nie..emo tul aku nie..sebab aku dok bayangkan..kalau la..c Torres nie berganding dengan Andy Carol (New Castle) sure aku suka n mau aku berpaling tadah sokong Liverpool kut..kehkehkeh...oohh tidakk..aku tetap kipas susah mati MANU..;)
**hensemkan..:P **
Emo yang ketiga - Takhta TOP SCORER LA LIGA setelah lama d pegang oleh CR aku kini d ambil alih oleh Messi...uwaaaaaaaaaaaaaaa....sungguh sungguh sungguh sakit hati....aku tak kisah Real d tangga berapa skali pun..tapi aku tetap mahu CR Top Scorer kat LA Liga...kini Messi dan CR berkongsi mata 24goal.. Mujur perlawanan semalam CR dapat 2goal..if idak..beza 2 goal tu....

Emo yang keempat dan terakhir - mulai dari harini dan selamanya...aku bertugas sebagai dreba mengambil dan menghantar anak2 aku ke sekolah...huhuhu..makin terhad masa d depan pc...tapi takpa la demi menjadi Ibu Mithali..hehe..

Sekian hari emo sedunia aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels