Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, December 30, 2010

Tabik spring laaaa....

Well...apa lagi nak d kata kan...walaupun aku tak pernah mengikuti liga Malaysia..tapi pabila game membabitkan pasukan kebangsaan Malaysia..aku tetap kasik sokongan padu..yeahh..aku tetap sayang Malaysia dan berbangga...yeayyyyyyyyy...MALAYSIA MENANG!!! BRAVO MALAYSIA...LOVE YOU MALAYSIA.....sejutaan kalungan taniah buat Harimau Muda..merealisasikan impian yang tertangguh sejak 14 tahun yang lalu ;)

taniah pada K.Raja Gopal yang berjaya membimbing pasukan sehingga menang AFF Suzuki Cup 2010

Taniah juga kepada Safee untuk Kasut Emas - Top Scorer
Dan paling paling paling paling cemerlang,terbilang (bagi aku la) keeper Malaysia Khairul Fahmi.. if aku jumpa  mamat nie..memang aku akan tabik spring 121 kali la kt dia..(kasen aku Fazaly nak tabik spring 120 kali..;))
Bagi aku pada malam tadi..mamat ni la paling cemerlang..tak terkira berapa kali dia menafikan percubaan dari pihak lawan..dan juga cemerlang menyelamatkan penalti..itu belum lagi dengan pancaran laser..(see..Malaysia tak heran pun dgn laser..dan khairul fahmi tak selembik Markus..kena sikit terus taknak main..huh..) dan sepatutnya khairul fahmy yang dapat anugerah Pemain Terbaik pada perlawanan tersebut...
**menyelamatkan Penalti...**
Apa pun taniah buat Harimau Muda..ngauman anda ternyata berbaloi..teruskan perjuangan..tingkatan kemajuan dan prestasi...baiki kelemahan yang ada dan paling penting..jangan mudah berpuas hati dengan kemenangan ini....kipidap..(keep it up) **clap clap clap**
**gambar hasil d gugel**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels