Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, August 31, 2010

Merdeka!Merdeka!Merdeka!

Salam kemerdekaan buat semua warga Malaysia..Moga Malaysia terus gemilang,terbilang n cemerlang...
Aku sayang Malaysia walaupun aku pencinta bola sepak luar negara-->takde kena mengena pun kan... hahahahahaha....
Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!Merdeka!!
Aku sayang Malaysia
Moga 1Malaysia yang d laung2kan akan menjadi kenyataan..bukan sekadar cakap2 kosong je..
Satu2nya PM yang aku sayangi dari dulu sehingga ke harini..walaupun kini beliau hanya bekas PM.. jasanya kepada Malaysia tak terhitung,menjadikan Malaysia sangat2 maju d mata dunia..(cyberjaya n putrajaya salah satu contohnya..dan suaranya d geruni negara lain semasa pemerintahannya..lantang bersuara sehingga ramai yang membenci beliau..namun bagi aku..beliau la pemimpin sejati dulu,kini dan selamanya...tiada galang gantinya...che dir..aku sayang padamu..:))

**gambar sume d gugel**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels