Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, August 19, 2010

Happy Birthday my darling....

Bebenarnya hasben birthday 17/8 tapi dat day bz giler dgn kertas kerja yang semalam baru siap..so harini baru la ada masa melayani blog yang telah tertangguh sekian lama...
**psst...dah mood balik nak tulis blog nieh..hehehe..rindu pun yaa...**
Birthday present for my hasben???? oppppssss....
cuma kita nak share birthday card present from my lovely dotter..1st dotter...Sofea Arissa
Untuk papa kacak --> perasan abis my hasben hokkeyy..tapi dia memang kacak pun for me..
hehehehe.....

hasil kerja tangan arissa d sekolah(buat time sekolah,waktu rehat,sebab dia puasa so lepak je la tak g makan)

birthday card pilihan arissa..aku tolong bayarkan..hehehe....

ayat2 yang membuatkan aku rasa nak nangis walaupun di tujukan pada papanya...
Papa kaklong janji kaklong akan belajar rajin-rajin papa.Papa kaklong sayang papa.papa berusahalah untuk keluarga kita---> ayat paling aku suka hokkeyy..hehe..
Papa sangat baik.Papa pandai masak.Papa kacak.Papa pandai.Masakan papa sedap mama pun. Mama dan papa banyak jasa kepada kaklong....

touching kan...itu la yang aku rasa...i love you too kaklong....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels