Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, July 20, 2010

Xtvt hujung minggu....part 1

Minggu paling happy..paling best..paling gembira...apakah selama ni aku tak bergembira pabila tiba hujung minggu???ooohhh tidak...aku sentiasa happy sebab aku ada family yang bahagia..wahhh sudah keluar ayat membodek plak..:P tapi apabila di fikirkan kembali..nak bodek siapa?my hasben darling??? emmm takyah ler..buang masa jek..my hasben darling "terlampau terror " IT..sooo dia takkan tahu camne nk gugel my blog.. silap2 dia pun tak tahu wife kesayangan dia ni ada blog...huahuahuahua..sapa nak jawab tuh..hehe...if dia tahu sekalipun wife kesayangannya ada blog..aku tak rasa dia tau link blog aku nieh...:P

Xtvt hari sabtu..menerjah FLORIA PUTRAJAYA 2010..selalunya hari ke2 or hari ke3 aku dah terjah ke sana..tapi mcm mana ntah..tahun nie bleh terlupa plak..punya la ramai orang hari2 terakhir ni..hingga nak amik gambar pun kena take turn..pastu tkyh berlama2 nk possing bagai..nun kat belakang kita..dah ramai Q nak bergambar plak..jommm layan...
Baru sampai..ANAK2 mood baik giler utk hora horeyy berjalan2..boleh ler amik photos ber3 ..

Sekarang ni dah tinggal 2 anak je yang masih ada mood nk possing..Arissa dah moody..penat kononnya.. padahal bukan aku tak tau..dia marah sebab tak dapat main playground..sori ya kaklong..playground tu tiap2 hari ada..FLORIA nie..setahun sekali jek..so mama terpaksa ler guna kuasa veto..hehe...

Ku fikirkan patung..rupanya orang..anak2 tak puas hati..d belek,d pegang,tetiba "patung" tu bergerak, terus dorang lari menjerit2..hehehe..
Jom Layan bunga bungaan ... walaupun 3 tahun berturut aku terjah kesana, menghayati keindahan kurniaan ILAHI,hati tetap tak pernah puas..betapa indahnya ciptaan ALLAH swt..betapa aku mensyukuri nikmat dapat melihat keindahan dan kecantikkan alam...
Bunga purple,kaler purple kegemaran mimin..diam2 d petiknya satu...
  







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels