Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, May 24, 2010

Smart Reader Kid Xtvt 22May2010

Semalam tak sempat nak n3..sibuk mengemas rumah yang seminggu sekali baru aku kemas..so korang bayangkan je la camne rumah aku yang d kemas seminggu sekali..jenuh penuh sebaldi peluh aku tumpah..


Sabtu 22 May 2010,sekolah Smart Reader kids my little princess,Natasha, having a fun (actually ada Family and Kids Day) d Wet World Shah Alam. 9.45am mesti dah ada kat sana..so sebagai insan yang menepati masa.. cewahhh...sharp 9.40am aku sekeluarga dah terpacak kat sana...walaupun ketibaan kami kat sana d sambut dengan hujan yang begitu lebat...
Dalam 10.30am..alhamdulillah hujan dah berenti..lega..and xtvt pun bermula..
tempat xtvt smart reader kids

. 
My Natasha.
Bersedia untuk menyanyikan lagu NEGARAKU dan lagu sekolah...
Acara pun bermula..mula2 utk umur 3 & 4 tahun..d sebabkan anak aku tak terbabit..so takde ler aku amik gambarnya...(*_*)
Oooppss lupa plak nak kasi tau..Smart Reader Kids yang terbabit kalini hanya 2 buah sekolah..1 sekolah anak aku,USJ 1 dan satu lagi Smart Reader Kids d Bukit Rimau..Masa yang d nanti telah tiba..xtvt untuk murid umur 5 tahun..1st game..isi air dalam botol..
Berusaha berjaya..akhirnya d menangi oleh team USJ 1...yeaaaaa....(yang pakai swimming suit kaler pink tu.. anak aku gak..dia budak paling awal salin baju..sampai2 terus nak salin..)
 
go natasha go..!!
Xtvt ke2 plak..Natasha jadi model untuk d siapkan ke sekolah..kids yang lain..tolong siapkan..
 
Pakaikan baju
Pakaikan skirt sekolah
Paling best,acara pakaikan stokin nie..ada la sorang parent nie,kecoh betul...menjerit2.."tak aci tak aci..mana boleh pakaikan stokin sendiri.."siap datang tarik2 lagi stokin yang anak aku tengah pakai tuh..memang la klau ikutkan law..model tu tkleh buat apa2.sume kawan2 kena siapkan..tapi nama pun budak kan..kita happy happy seronok2 dah ler..kut nak bising2 mulut ok la kan..meriahkan acara..tapi jangan la sampi terjah ke kid tu and tarik stokinnya..siap teacher sound lagi.. please ya parent don't disturb kids..let's them happy with their xtvt..(sorry ek klau english aku lintang pukang.. sb kcik2 dulu aku tak sekolah smart reader...heheheh..)
Silap tul aku tak amik gambar masa tuh..tapi yealaa..karang kena saman malu plak blog aku nieh..hehehe.. lagi pun macam la grup that parent tu main ikut law sangat..macam la aku tak nampak masa game isi air dalam botol..siap cikgu lagi tolong penuhkan botol tuh..aci ke ek???lagi pun..ni game budak2..parent jgn ler over sangat nak menang..sb sume kids dapat hadiah yang sama... ha ha ha...
Pakaikan kasut,beg ( tak sempat snap) dan get ready to school...yeaaaaa..grup natasha menang lagi...


Last sekali xtvt utk grup 5 tahun..ialah bersama menari bersama parent..my part..my darling hasben yang jadi wakil..dia kan suka clubbing...hahahaha..so aku kasik chance ler dia clubbing ngn anak plak..cara permainan tu..menari d atas sehelai paper..follow the music..pastu music stop,lipat paper tu,then menari lagi..kendian lipat lagi paper..sampai la paper tu jadi kecil..dan acara ini d menangi oleh................................takda sapa2 pun.. cuma utk happy2 jek..hehehe...
Kusyuk dengar instruction dari teacher..
 
Dah mula menari
Wahhhhh..uncle semangat menari tuh..hehehe..uncle nie merupakan orang kuat kat Smart Reader USJ 1..(FIL pengetua USJ 1 merangkap penghantar natasha balik sekolah dan menghantar arissa ke sekolah petang d SK Seafield Subang) dan uncle yang baik hati sangat.. rajin melayan dan membeli makanan utk anak2 aku...
Kalau korang perasan..paper tu asalnya besar tapi the end dah jd kecil sehingga parent kena dukung anak masing..really enjoy..(*_^)
Natasha with her friends
Q untuk penyampaian hadiah..
Natasha and teacher Hemma(pengetua USJ 1)
Parent pun dapat..paling best dapat towel walaupun kecil..tahu kenapa aku suka dapat towel nieh..sebab..aku lupa bawa towel dari rumah...huhuhu..
emmmm selesai jek semua xtvt sekolah nieh..semua serbu ke tempat makanan..(makan free sb ada kupon tapi tak gak free sebab dah bayar b4 pergi lagi..hehehe)..selesai makan..maka acara yang d tunggu telah tiba.. apalagi..terjun dalam kolam ler...
Seronok betul anak2..mak pak pun seronok gak..hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels