Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, August 27, 2009

Ramadhan Al Mubarak

Dah 6 hari umat Islam berpuasa..termasuk anak aku yang baru 1st time bljr posa..7 thn..darjah 1..aduss.. sabar je laa layan karenah dia..agaknya aku kcik2 dulu pun cmtu gak kut..hehe
hari pertama puasa..jarum jam tk sempat pusing lg dia dah tanya pkul brapa skg nie..begitu la sampai abis satu hari berpuasa..

2nd day posa..aku dah lega skit..tk lg kedengaran "mama skg ni pkul brapa?"cuma aku tk galakkan dia main sama2 ngn adiknya..natasha..mau pitam lak kang..
tp dah nama pun budak..emm bertuah laa..buat abis air liur aku jerk..lantak ler..

tapi paling aku tk sangka sekali..anak aku no2..natasha..umur baru 4 tahun..dah dpt 3 hari puasa penuh..perghhhh..tk sangka tul la dia tu..agaknya dia tgk kakaknya dpt mkn sedap2 kut masa berbuka..pastu dpt lak upah puasa penuh..so dia pun nak ikut gak ler..
alhamdulillah..dah 3 hari dia berpuasa..masuk hari ni..insya Allah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels