Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, July 23, 2014

Pabila Nyamuk Membalas Dendam

Hah amik ko...
Demam tumbang hampir seminggu... dari hari Jumaat tumbang sampai la harini belum berapa sihat sangat lagi.
Dah pergi doc, dah check darah.. doc tak dapat check denggi dalam darah tapi segala tanda2 denggi dah ada kat badan nie.. antara

1 - Badan naik bintik2 merah.. memula d leher dan belakang.. now dah merebak ke kaki, tapak tangan, dan seluruh badan.. gatal kemain..
2 - Biji mata rasa nak tersembul keluar..sakit ya amat.. dari aku tumbang hari Jumaat, last aku membaca novel hari Sabtu.. lepas tu sampai la ke harini aku takleh tekun baca novel. Mata sakit ya amat.. rasa nak terkeluar je biji mata nie
3 - Kepala berdenyut2..agaknya mata aku sakit.. so urat bersambung dengan kepala kut.. setiap kali aku pejam mata, kepala rasa ok je.. kalau mata terkena matahari or cahaya yang terang.. sakit kepala terus menyerang.. macam ada orang ketuk gendang daaa dalam kepala
4 - Loya..udah macam orang pregnant plak asik meloya je.. mulut pahit sangat.. 

Tu antara tanda2 denggi menyerang..tapi entahlah 2x check darah..takda plak cell denggi dalam darah tu.. Patlet darah aku menurun tapi takla banyak.. memula check 168 (normal dalam 200 macam tu), 2nd day check turun lagi 162 plak..walaupun aku dah puas makan ketam, kiwi, air kelapa n 100 plus.. tapi doc cakap ok je sebab turun tak banyak
So esok, Khamis kena pergi lagi amik darah untuk kali ke3.. final test la.. hope takda apa2 sebab aku mau bali Taiping,,,, Raya oooooo....
Ok la.. takleh tulis panjang..mata sakit nak membaca dan tenung pc lama2.. bosan gile hidup takda novel d tangan...
Hai la nyamuk.. kalau ya pun nak balas dendam.. tunggu la lepas Raya.

T__T


NoTa KaKi : Pasni turun kebun kena macam orang Eskimo.. tutup segalanya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels