Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, May 3, 2013

Si Pemalas Muncul Lagi

big grinbig grinbig grin

Dengan Blog yang dah bersawang penuh dengan komen2 SPAM,
(dah vacum dah.. tak larat nak sapu.. banyak sangat)
Dengan tak tahu tuju hala kemana arah blog ini
Maka 
Itu lah sebabnya blog ku tak berbunyik sejak dari bulan January haritu
Itu bukanlah bermakna aku tak memasak
Juga tidak bermaksud aku tidak membeli novel atau membaca novel
Jauh sekali aku tidak merayap kemana2 atau tidak melakukan apa2 jua aktiviti...
Penuh aktiviti.. yealaa kan..
"Selagi Nyawa d Kandung Badan kan.. "
Cuma tu la..
Pabila jari malas menaip..
Menaip pun malas kan.. belum lagi suruh menulis..
Mau sepatah dua menulis aku lena d ulit mimpi
:)) :))

Ok la.. memandangkan aku baru je balik dari memborong novel dari PWTC,
Jap lagi aku N3 novel2 yang berjaya aku borong..
;)

Bye.. si pemalas (aku la tu) mau cari ilham untuk menulis kejap..
:P

3 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

uhukkss...

dhiera said...

novel apa yg beli tu? share share

lyza said...

Mrs Eady
Ehemm.. hehehe

Dhiera
Sila2 tengok novel review kita.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels