Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, July 9, 2012

Pergimu Tiada Pengganti

Rasa macam tak percaya..tapi itulah hakikatnya..
Pemergian kakak ipar..kehilangannya sekelip mata membuatkan aku sukar untuk percaya
Walaupun sekadar kakak ipar tapi kasih sayang yang d berikan membuatkan aku sentiasa lupa status aku sebagai adik ipar kepada kaklong..
Antaranya...
Tidak pernah melupakan harijadi aku..walaupun hanya sehelai tudung sebagai pemberian..sungguh membuat aku sangat terharu..yea laa bila umur meningkat..tak ramai yang ingatkan birtday kita lagi..kecuali la d FB sebab ada notify kan..tapi kaklong tak pernah lupakan walaupun zaman muka buku belum wujud lagi... kekdang tu, walaupun bukan harijadi, if ada sesuatu yang dia suka n dia pun tahu aku suka..dia akan belikan juga untuk aku sekali..macam2 pemberiannya, untuk anak2 plak jangan katalah..sentiasa ada..macam2 ada...
Tiramisu kek kaklong adalah tiramisu yang paling sedap yang belum pernah aku makan d mana2 pun..sekret resipi pun kalah tau.. :) dan bila aku suarakan aku tak dapat makan kek sesedap kaklong buat kat mana2 pun, dengan rela hati 2 3hari selepas tu kaklong kol suruh datang rumah n kek terhidang depan mata.. terus aku peluk n kiss dia tanda terima kasih.. T_T
Dan banyak lagi kenangan aku bersama kaklong..sesungguhnya aku beruntung beriparkan kakak seperti kaklong..
Kaklong kakak yang penuh dan sarat dengan kasih sayang...

Pergilah kaklong..aku redha dengan pemergianmu walaupun sakit d dada masih lagi terasa..tanggal 3 July 2012 akan tersemat d hati ni selagi hayat d kandung badan..Pemergianmu d iringi dengan tangisan tapi aku rela setelah beberapa bulan kau terlantar kesakitan...belum puas aku mejagamu, Allah lebih sayangkan kaklong..aman dan damailah kau di sana..insyallah suatu hari nanti kita tetap aku bersatu kembali seperti waktu dahulu...

Al Fatihah untuk kaklong..Moga Allah menempatkanmu d kalangan para kesayanganNya..

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Iyza

Al Fatihah

anitadiana said...

Al-fatihah untuk arwah...

biasa orang yang baik-baik ne allah sayang ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels