Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, June 29, 2012

It's Germany Turn !!

Turn tersingkir... :(( :((
Tak ku sangka buah cempedak jadi nangka..boleh tukar ke ek? hehehe..
Semi Final Euro..sudah la habis...
Dah tahu dah..ramai yang meleset jangkaannya termasuk aku...
Sungguh aku tak sangka Italy boleh mengalahkan Germany...sangat2 tak ku sangka..apatah lagi peringkat kumpulan dan Quarter final perfomance Germany amat memberansangkan...
Tu la...sudah ku pesan banyak kali..walaupun pasukan pilihan(hati aku laa..) jangan underestimate pasukan lawan...kan dah kalah...huh..
Kalau nak cerita pasal tactical pasukan or details persembahan dorang..aku bukan orangnya.. sebab kalau aku pandai semua2 nie..sah lagi sahih aku g jadi coach kan.. :)) tak pun aku jadi pengulas bola mengantikan pengulas2 bola yang pandai cakap yang ntah apa2 je sekarang nie... :D

Cuma aku frust sebab team favourite aku..Germany yang d ramal ke final sekaligus menjadi Champ tak kesampaian.. :((
Dan yang aku paling frust lagi..kemenangan Azzuri d sebabkan oleh 2 goal player yang sangat2 aku tak sukai..tak suka tak suka tak suka...Mario Butatuli (ni gelaran aku bg sendiri ya..hehe)
2 tu siot...total goal dia dah 3 n ada harapan nak jadi top scorer...perghhh sungguh tak boleh terima hakikat..
angry
Spain permainan yang bagi aku tak mantop sangat..tak tahu la boleh ke idak makan c Italy nie..
Gaya permainan yang tak menyakinkan..but aku love struck Iker Casillas :P and aku harap coach VDB can do samting..barisan serangan tumpul..and kena ingat..Bufon (keeper Italy) sangat cekap..
Wahhhh ada team Spain yang paham Malay ke? :D

And kalau ikutkan, bagi pendapat aku gak la..Portugal lagi best game dorang masa semi final tu.. tidak la sebabkan aku love struck CR aku kata Portugal bestkan...cuma sebagai juara bertahan, juara 2 big events WC n Euro 2008, Spain TIDAK BOLEH menang dengan tendangan penalty...sepatutnya all out dalam masa 90minit...baru ar pasukan hebat...

Apa pun..all de best untuk Spain n please please please..patahkan kaki c ButaTuli tu... devil
For CR..You're the best and still the best..i'm big fan of you and always be with you no matter what people outside say about you..if the whole world say bad words about you, compare you with Messi, I remain by your side at all..love you sooo much..love struck
Man of the Match Award - VS Rep Czech n Netherlandsapplause

Be strong CR..you have played EXCEPTIONALLY well, with passion and strength - the whole nation is very proud of you achievement.It was fantastic, and well enjoyed watching Portugal play each time you played.No single player in the world can be compared with you! Just have faith and you will achieve more and more!!! REMEMBER YOU ARE THE BEST AND WILL ALWAYS BE A WINNERbig hug
**petikan dari FB CR mewakilkan perasaan ku..**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels