Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, August 29, 2011

Sympathy..tapi Suka gak..

Memang kesian..dan amat kesian..
Seperti..sudah jatuh d timpa tangga..kena plak hempap dengan pasu bunga kat kepala..
Sakit gile kan..
Simpati dan kesian dari aku...
Begitu la terjadinya peristiwa semalam...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Sudah la kehilangan 2 tonggak utama Nasri n Fabregas,kalah dengan Liverpool last week..pastu this week kalah plak dengan MANU 8-2... :(

Manchester United beat Arsenal 8-2

Ashley Young of Manchester United curls the ball and scores his side's second goal.

Walaupun aku kipas susah mati MANU..tapi Arsene Wenger antara coach yang aku kagumi..
Tapi d sebabkan semalam MANU vs Arsenal..so aku "terpaksa" bergembira dengan kemenangan 8 -2..
Hope d lain perlawanan Arsenal berjaya bangkit dari kejadian ngeri..Jangan kalah lagi ya..tapi jangan ler plak jadi saingan merebut juara EPL dengan MANU... :)) 
Keji.com :P

Dan aku tahu..pembenci2 MANU akan berdiam diri sehinggalah d hari kekalahan MANU baru dorang bersorak bagai kt blog,FB,Tweet dan segalanya...
Biasa la tu kan..saja buat2 lupa kemenangan yang lain..yang kalah gak d nampaknya..:P

1 comment:

Dave said...

Thanks for thhis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels