Meh jadi kawan saya.. ^_^

Tuesday, July 26, 2011

Seisi jeles kejap..

Kayanya la hai c David Beckham nie...
Sewa rumah sebulan je RM465,000....bukan RM465.00 tau...
Aku?? 
Nak beli rumah RM465,000 pun tak mampu..apatah lagi nak sewa dengan harga tu...
Jeles tahap cipan nie..:P 
Sumber - Harian Metro
Rumah sewa Beckham..
7 Bilik tidur,Bilik menonton,Pool seluas 672meter persegi..perghhhh..dan kawasan yang luas... boleh buat rumah sebijik lagi...
Jangan compare dengan artis hollywood lain ya..aku tak follow..if bintang2 bola sepak..ok la..;)

To Daivd Beckham...bak sini sikit duit tu..aku nak beli harga sejuta duit Malaysia..boleh tak? :)) :))
(dia paham ke aku tulis Melayu nie? :P )
Meh aku translate english aku - 
To My David Beckham..Can you give your money to me to buy a dream house costing around 
RM 1Million convert to your money..only 337,718.05 USD [-O<

Sekian N3 merepek untuk hari ini.. (:|

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels