Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, July 4, 2011

Saya dah dapat...ANDA????

Anda dah semak??
Setahun sekali aje....ini iklan KWSP....
Tapi ini iklan aku....
Saya dah dapat...anda bila lagi...setahun sekali aje.... :D
:)) takde kena mengena langsung kan..:P
Dah dapat...dapat apa????
Dapat nie la.......
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Akhirnya impian bakal jadi kenyataan..terima kasih untuk Fahmy yang juga adik ipar aku..sebab merealisasikan impian aku untuk menyaksikan team antara Liv,Arsenal n Chelsea training...
Tak dapat tengok semua team..dapat tengok Liv pun jadi la.. :D
walaupun aku kipas susah mati MANU...dan juga CR
tapi Andy Carroll tetap ku sukai...:))
Andy Carroll...wait for meeeeeeeeeeee.....kehkehkeh...gedikss...

3 comments:

Opie said...

jemput2..sila2..http://belog-merapu.blogspot.com/

Anonymous said...

pergh!!!
fanatik ni :)

lyzaCR7 said...

Opie
Dah selamat singgah dah..siap folo u lg tau..;)

Makdara Terdiva
Minat Andy Carroll je..:P tetap setia dgn MANU - kipas ssh mati oo.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels