Meh jadi kawan saya.. ^_^

Friday, June 24, 2011

Nak mencarut + maki hamun + sumpah seranah...

Rasanya ni N3 paling ganas kut aku buat...
eeeeeeeee....tak tahu la....memang aku geram teramat sangat...
Memang setan..babi..sial..anak haram...dan lain lain yang seangkatan dengannya...
eeeeeeeeee...geram ni...geram sesangat....
aku tak tahu la apa dosa kereta aku ni.sampai ada tangan..mata...hati... yang sakit sangat nak buat corak awan larat kt Saga kesayangan aku nie....dah tak cukup kertas kt rumah ko sampai kereta aku jadi mangsa????????
Sepanjang kereta..ada garisan panjang...dari depan sampai le ke belakang kereta..
Habis sebelah body kereta aku..huh....
Seolah2 tangan tu memegang samting yang tajam or besi or apa2 je la..then sambil jalan..tangan tu macam anak haram dok buat garisan kat body sebelah tempat duduk penumpang kereta saga aku tuh...
Yang aku geram sangat..aku tahu lokasi kejadian kat mana..cuma tak tahu anak haram mana yang buat...
Ya ya aku tahu...tak elok kata anak haram maki hamun bagai..sebab ada gak anak haram yang menjadi dan elok budi pekerti..tapi arghhh aku tak kira la...ko anak halal ke anak haram ke..
Ko memang bangsat..memang gampang..memang celaka!!
Pagi tadi ok..cantik je tanpa anasir dengki..
Harini aku hanya parking kereta d kawasan sekolah anak aku,sebab amik report kad..
Pun dalam keadaan ok...masa balik dari sekolah..then terus ke opis..
Cuma dalam pukul 3 camtu..my hasben bawa balik kereta..(masih lg dalam keadaan cantik tanpa cacat body nya).. parking kat rumah..balik rumah dalam sejam 2 cenggitu...
Selepas parking d situ...masa nak balik ke opis..tup tup nampak garisan baru..kesan calar panjang tu....
hohohoho..memang bangsat la sapa yang dok garis kereta aku tu...tak kira la..ko budak ke..ko besar ke.. memang ko sangat sangat sangat bangsat....
Aku sumpah ko..(macam la aku ni keramat tok bidan wali kan..)
Moga dari hari pertama ko dapat kereta...kereta ko takkan sunyi dari kesan calar....
Sakit hati aku...!!Maaf..hari ni hari yang aku sangat tak berbudi bahasa....
Depan
Pintu depan
Pintu belakang...
Garisan yang amat panjang....sepanjang2nya...perlukah aku bergumbira berketawa bersukaria???
Kalau aku tau sapa yang buat nie..aku suruh dia belikan aku kereta baru..tak main la repair2..huh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels