Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, May 11, 2011

I Got D Power

Aku dapat power..
Power yang tinggi dan sangat tinggi...
Power apakah itu?????
Adakah..power seperti.............
power rangers??
Thunder..thunder...thunder cats..hooooooooooo....
Ultraman??
Superman
Spiderman
Batman..
Atau..
Paling koman pun.....
Cicak Man la....
hohohoho...how i wish aku ada semua power2 cenggitu...[-O<
Malangnyaaa....selagi d namakan manusia d alam yang nyata..takda la..boleh mimpi je la kan... :D
Tapi..
Power yang aku dapat ni ialah....
Power...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
POWER SPEC....:-L
Dari 550 selama beberapa tahun....maintain....
Harini g check.....
:( :( :(
Dah menuju puncak ke 750 dan dah ada silau.... ~X(
 Aku tension.... ^:)^
Dari start aku rabun - form 2 sampai anak dah 3...
How i wish...[-O<
Everyday,every morning..setiap kali aku bangun pagi..celik je mata..aku tak perlu lagi meraba tepi katil cari spec...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels