Meh jadi kawan saya.. ^_^

Saturday, April 23, 2011

Hari Pertama ku terjah PBAKL PWTC

Wahhhhh sungguh ku tak mampu menahan gelora d hati ini pabila terpandang this novel SUTERA BIDADARI karya RAM d FB ALF21..

Sungguh sungguh sungguh sungguh tak menahan hati menengoknya..dah lama tunggu kesinambungan LAKSAMA SUNAN...so rasa nak tunggu beberapa hari lagi..tak sanggup hakak hokayy..

So atas rasa kasih sayang cinta sang suami (hasben aku le) pada isterinya(aku ler)...maka dengan penuh sukarelawan, my hasben bawa la aku ke sana semata2 untuk membeli dis novel...ikut perjanjian..satu je.. tapi aku sudah rembat 2 da...hehehe

**Abg RAM takda..so kena datang next Ahad 1/5/2011 utk dapatkan signaturenya..**
Buat kawan2 novel..gathering on Thursday tetap jadi...dun wori..aku tetap hadirkan diri..yea la..harini datang sekadar d pinggiran je..mana puas kan....;)
Kita jumpa Khamis nanti babeh...

Novel2 baru..cepat bebenor susutnya novel SUTERA BIDADARI ni..;)
Gambar2 PBAKL yang sempat aku snap masa nak tunggu buat bayaran...Q panjang siot...
 
 
 

2 comments:

nuanza said...

uwaaaa!!!!
tgk sini trus x menahan gejolak nafsuku pada sang sutera bidadari...
meroyan aku!!

lyza said...

Rembat jangan tak rembat..
rugi sgt if tak beli..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels