Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, September 29, 2010

Budak Setan?????????????

Ada ke budak setan???? Ada la...tak percaya???? G usha setiap Selasa 10 malam kt 105 Astro...takpun..g kedai buku..try belek2 kt rak2 yang ada...ada tak terselit 3 novel nie???aku rasa takda dah kut...so maknanya aku antara yang beruntung sebab membeli novel ni dulu b4 jd LAGENDA sekarang nie kan...
prasan jap...hehehe
Dulu...masa sekolah..tak ingat la tingkatan berapa...aku ada menyambar 3 novel nie...
pastu d ikuti dengan sambungannya...
LAGENDA BUDAK SETAN,
KATERINA 
&
 KASYAH,LAGENDA BERAKHIR
kipas susah mati ahadiat akashah aku nie...cuma sekarang ni frust sikit sebab dia lama dah tak menghasilkan novel baru...
emmmm kali nie aku nak cite pasal novel la plak...ini la hobi utama aku..membaca,membaca dan membaca..aku pun tk tahu dah berapa ratus novel yang ada kt rumah aku setelah d tolak yang hilang dan d sedekah pada orang lain...
kumpul fm baru lg..tu pun d cetuskan oleh adik ipar aku.. U'ul...

D sebabkan drama bersiri LAGENDA BUDAK SETAN ni tgh hot skg ni..yea ke hot???ntah..bg aku hot la sb gara2 novel nie..aku menangis sampai bengkak2 mata..tak percaya???aiman tak kisah..hahahaha..d sb kan kehangatannya tu..aku pun nak tulis gak la pasal cerita nie... (^_^)

Bagi korang yang pernah memiliki novel ni..pasti tahu bagaimana setianya kasyah pada cintanya kan..pada Ayu..sanggup menikahi Ayu walaupun tika itu Ayu telah bertukar rupa menjadi Emilia..
Bagaimana tertekannya Ayu,tika d buang keluarga,emaknya gara2 merubah rupa gara2 kemalangan,dan kala Ayu hilang ingatan di sebabkan perbuatan Azmi...
Semuanya kasyah terima demi cintanya pada Ayu..
Paling aku tak bleh blah...tak bleh tahan kesedihan...tatkala ingatan Ayu d kembalikan ketika berjuang melahirkan anak dan tika itu jua ayu pergi buat selamanya...goshhhh tak cukup dengan itu..bagaimana jua kasyah kehilangan satu2nya zuriat bersama ayu...beratnyaaa penderitaan kasyah......

Jom...kita saksikan pula drama LBS nie..bolehkah Along Kamaruddin mengangkat karyanya sehebat novel Ahadiat Akashah?aku rasa boleh kut..sebab semalam lepas tgk drama LBS nie..aku dah nangis,layan sayu sorang2...T_T

**nota kaki**
tetiba rasa cam dah suka plak ngn farid kamil as a Kasyah..(^_^)

1 comment:

Emy said...

Hehehe....sabo kak sabo eh.tapi cube bayangkan kasyah tu pelakon nya CR ;) hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels