Meh jadi kawan saya.. ^_^

Thursday, July 8, 2010

Sooooo touching....T_T

FMs ni dari my 1st dotter..sofea arissa..
d beli ketika rombongan sekolah melawat muzium negara dan pusat sains..cikgu hanya membenarkan setiap student membawa duit RM15.00 sahaja..dan tanpa d sangka arissa by this fm yang berharga RM7.90(yang besar) dan 3.90 (malaysia flag)..dengan duit RM15.00 dia habiskan RM11.80 utk beli kan aku 2 fms.. sungguh terharu sangat...bila aku tanya..kaklong makan apa..jawabnya cikgu bagi nasik lemak..tak beli apa2? dia cakap duit dah habis..tapi takpa..sb kaklong tahu mama suka fms..wahhh terharunyaaa...rasa nak nangis dapat fms tu masa tuh..
Memang la dis fms biasa2 jek..tapi ingatan tu..membuatkan aku terharu..dan aku rasa dalam2 banyak fms koleksi aku..dis 2 fm la yang paling aku sayang...
Tima kasih sayang..mama sayang kaklong....muahhhh....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels