Meh jadi kawan saya.. ^_^

Monday, July 12, 2010

Debaran sudah berakhir

wahhhh penyakit berjaga malam dan tidur siang sudah abis...leganyaaa..takda lagi insiden menguap sambil wat keje..
.
or tertido masa wat keje kat opis 
nasib tak baik..kena baling ngn bos..
sib baik situasi cenggini tak kena kat aku..legaaaaaa...hehehe...lega tu memang la lega WC dah abis.. tapi aku akan rindu giler ngn semua2 nieh..kena tunggu 4 tahun lagi le..kali kat Brazil plak..bestnyaaa...harap2 Brazil leh jadi Cham le plak...dengar angin bertiup mengatakan Scolari akan ambil alih skuad Brazil kali nie.. wahhhh bestnyaaaa..Scolari ada rekod yang baik bersama Brazil..juga bersama Portugal..walaupun bersama Portugal tak pernah menang sebarang gelaran..tapi berjaya membawa Portugal ke arah kemajuan.. cewahhhh.. hehehehe....cuma rekod Scolari ada sikit tercalar dengan insiden beliau d pecat dari skuad Chelsea...  

Apapun taniah utk Spain...Champion Of WORLD CUP 2010 dan juga EURO 2008...



Hero Spain Andres Iniesta - jaringan tunggalnya minit ke 29 masa tambahan membolehkan Spain jadi juara...viva Spain...(eh eh..aku ni dah berpaling tadah sokong spain ke plak nie...hehehe...nopee brazil tetap pujaan hati ku..cuma aku suka sangat sebab Spain tolong balas dendam atas kekalahan Brazil d tangan netherlands haritu...wahhh mmg puas hati nengok wajah2 kehampaan Nehterlands..tambah2 Arjen Robben..aku memang tak suka dia tu tau..(ada dia kisah ke..hehehe) masa dia menjaringkan gol kemenangan keatas MANU masa UEFA 2009/2010...sungguh2 tak suka dia...
tapi aku sedey plak nengok muka Wesley Sneijder..sedey tau...
Oranje face up to bitter defeat

pemain yang aku suka giler selain dari Puyol (team spain ler..) tapi sayang Torres injured..perfomances kat WC kali ni  tak mantap lg malatopppssss...

Bye2 WORLD CUP 2010..jumpa lagi 2014 d BRAZIL

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels